نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاسی کودک در منزل می تواند آرامش کودک را فراهم نماید. حضور کودک در محیط آشنای خانه باعث می شود بی تابی ها همیشگی در اتلیه را در کودک نبینیم. کودک با آرامش در کنار اسباب بازی های خود خنده های واقعی و بسیار زیبایی خواهد داشت که می تواند زیبایی عکس کودک را به مراتب افزایش دهد.

عکاسی از نوزادان در منزل

عکاسی از نوزادان در خانه بیشتر توصیه می گردد. عکاسی  در ۱۵ روز اول توصیه می شود. در این روزها کودک نیاز به آرامش بسیار زیاد، محیط سالم دارد که بهترین مکان محیط خانه می باشد. در دسترس بودن تمام امکانات مورد نیاز برای نوزاد در خانه مزیت علتی برای توصیه عکاسی از نوزادان در خانه می باشد.

عکاسی از تولد ها و مراسم در خانه

در مهمانی ها ، و تولد ها نیاز به عکاس خبره دارید ؟ می توانید آتلیه کودک جهت عکاسی از مراسم خود، تولد کودک دلبندتان بهترین انتخاب می باشد.

عکس های  خانوادگی با کیفت اتلیه ای ، فیلم برداری حرفه ای  می تواند خاطرات بسیار زیبا شما را برای همیشه با بالاترین کیفیت ثبت نماید.

به طور کلی از مزایای عکاسی از کودک در خانه را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محیط آشنا برای کودک و عدم بی تابی کودک
  • بهترین انتخاب برای کودکانی که از عکاسی واهمه دارند
  • در دسترس بودن تمام لباس ها و اسباب بازی های کودک
  • بسیار مناسب برای نوزاد
  • تامین آرامش نوزاد و محیط کاملا پاکیزه

 

آتلیه کودک با بهره گیری از طراحان دکوراسون مجرب، عکاسان خبره آمادگی دارد تا واحد سیار عکاسی خود را برای عکس برداری به خانه های شما بفرستد.

عکاسی کودک در منزل ، نور پردازی حرفه ای ، دکوراسیون سیار و حرفه ای  و ارئه گیفت در انتهای مراسم تولد از امکاناتی است که آتلیه کودک  به مشتریان محترم خود ارائه می دهد.

 منبع

گوگل



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

مادر شدن حس فوق العاده هیجان انگیز و دوست داشتنیه . دوران بارداری با تمام سختی ها و دلهره هایی که داره پر از تجربه های تازه و شگفت انگیزه مادرها دوست دارن از این دوران فوق العاده عکس های فوق العاده ای داشته باشن و ما اینجا هستیم تا تصاویر زیبایی از شما در معجزه ای به نام بارداری ثبت کنید .

آتلیه کودک و بارداری سویل استودیو با احترام به حریم خصوصی مشتریان خود از درج تصاویر مربوز به بارداری مشتریان خود معذور است اما اینجا مدل های بسیار زیبایی از عکس بارداری و ژست بارداری قرار می دیم . با ما در این مقاله همراه باشید .

 

بهترین زمان برای گرفتن عکس بارداری چه زمانی است ؟ حتما این سوال رو بارها از خودتون پرسیدید. شما باید برای ثبت عکس بارداری صبور باشید. شکم شما باید به اندازه کافی بزرگ و گرد بشه اما نه انقدر که سنگین بشه و نتونید ژست های بارداری رو درست انجام بدید. بهترین زمان برای ثبت عکس بارداری آتلیه ای هفته های ۳۰ تا ۳۲ است . تو این روزها شکم شما به اندازه ی کافی گرده و و زیاد سنگین نیست. البته دقت کنید که بارداری و شکم بارداری برای هر شخص منحصر به فرده و شما باید با توجه به روند طبیعی که در بدنتون اتفاق می افته بهترین زمان رو انتخاب کنید. دقت کنید که در رزرو نوبت تاخیر نکنید و تایم طلایی عکاسی رو از دست ندید پیشنهاد می کنیم در هفته های اول اقدام کنید .

درست شبیه عکاس های حرفه ای بکگراند تصاویر خودتون روانتخاب کنید .البته اگه برای عکاسی بارداری به آتلیه کودک و بارداری گندم مراجعه کنید ما با بهترین دکورها و ایده ها در خدمتتون هستیم .به این فکر کنید که دوست دارید پشت شما چه صحنه ای باشه . هنگام انتخاب بک گراند از ایستادن در مقابل اتاق های شلوغ و یا زمینه های با رنگ های درهم اجتناب کنید در عوض می تونید پس زمینه های ملایم با رنگ ها خنثی رو انتخاب کنید . این انتخاب باعث میشه فوکوس روی شکم زیبایی شما و موضوع تصویر که همون عکاسی بارداری بیشتر بشه . علاوه بر این می تونید از پس زمینه های طبیعی مثل دریا و درختان هم استفاده کنید .

 

فلش دوربین را خاموش کنید

فلش دوربین خودتون رو خاموش کنید عکاسی با فلش اگر مهارت کافی نداشته باشید عکس های فاجعه آمیزی به شما می ده در عوض از نور طبیعی استفاده کنید. ایستادن در کنار پنجره و یا در نیمه باز می تونه نور پردازی زیبایی برای تصاویر شما خلق کنه. اگر در فضای باز عکاسی می کنید از عکاسی در آفتاب تند پرهیز کنید بهترین زمان برای عکاسی در فضای باز صبح ها و دو تا سه ساعت قبل از غروب خورشید است. در این زمان ها نور ترکیب مختلفی از تناژها رو داره و باعث زیباتر شدن عکس های شما میشه

تمام هدف عکاسی بارداری تمرکز بر روی شکم زیبای بارداری شماست پس آن را پنهان نمنید. لباس های تنگ و استرچی بهترین انتخاب برای نمایش شکم شگفت انگیز بارداری شما هستند. در هنگام انتخاب لباس به این نکته توجه کنید که شما ده یا بیست سال بعد این عکس ها رو تماشا می کنید پس از مدهای زود گذر استفاده نکید تا در آینده مجبور به پنهان کردن عکس هاتون نشید. ( دهه شصت و پنجاهی ها کلکسیونی از این عکس های فاجعه آمیز دارن :))

علاوه بر همه این ها باور کنید شما در دوران بارداری یک پرنسس هستید پس از امتحان کردن لباس هایی پر از تور و قرار دادن تاج گل بر روس سرتون نترسید . ما در آتلیه گندم با داشتن زیباترین لباس های بارداری ،تاج گل ها و قاب های گل بسیار زیبا آماده ثبت زیباترین تصاویر از دوران بارداری شما هستیم .

 یک آتلیه خوب بارداری باید علاوه بر داشتن دکورهای به روز ،دوربین های پیشرفته و محیطی دنج و ارام ، آرامش خاطر رو برای شما ایجاد کنه. شما باید با عکاس خود راحت باشید و احساس ناراحتی و یا خجالت نکنید.

در آتلیه کودک و بارداری سویل استودیو به منظور آرامش خاطر مشتریان محترم عکاس های مجرب خانم ، عکاسی بارداری را بر عهده دارند و تمام عکس ها به صورت امانت نزد آتلیه هستند و در آلبوم بارداری آتلیه سویل استودیو از مدل های خارجی استفاده می شه و یه هیچ عنوان عکاس های مشتریان آتلیه  به مشتریان نشان داده نمی شود.

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

مواد لازم:

یک عدد نوزاد زیبا ترجیحا شش روزه تا بیست روزه جهت مدل عکس نوزادی

دو: یک عدد دوربین عکاسی یا موبایل با کیفیت تا عکاسی نوزاد ما شبیه تر به عکس آتلیه نوزاد حرفه ای باشد

سه: مقادیری پارچه و حریر جهت عکاسی خلاقانه از نوزاد

چهار: حوصله: حوصله یکی از اصول عکاسی نوزاد ی است که لذت عکاسی از کودک را افزایش می دهد

پنج: مقدار زیادی کنجکاوی: جدیدترین ژست های عکاسی نوزاد از ایده هایی بیرون می آید که برای عکس نوزاد پیشتر انجام نشده است. مدل های عکاسی نوزاد متنوعن به نحوی که بهترین عکس های نوزادی آن هایی هستند که هنوز گرفته نشده اند

شش: یک یا چند منبع نوری برای نورپردازی / به یاد داشته باشید یک پنجره ی رو به نور یک منبع نوری جذاب برای عکاسی تخصصی نوزادی است. شما منبعی را در اختیار دارید که حرفه ای ترین افراد هم در اختیار دارند. پس از آن به نحو شایسته ای استفاده کنید

هفت: کمی وسایل و اکسسوری عکاسی برای اینکه در بک گراند و فورگراند بتوانید عناصر با اهمیتی در عکاسی نوزاد ایجاد نمایید.

هشت: لباس مناسب برای عکاسی نوزاد. اگر شما به آتلیه بروید بهترین آتلیه کودک شتهران (یا منطقه شما ) به شما راهنمایی لازم را در زمینه لباس و وسایل خواهد داد.

نه: یک دستیار مطمئن/ از اصول عکاسی از نوزاد می توان به این مورد اشاره کرد که شما نیاز به یک همراه  دارید.

فردی که به شما در ایده عکس نوزادی کمک کند و همچنین در رسیدن به جدیدترین ژست ههای عکس نوزادی یاری برساند و به علاوه در آرام کردن نوزاد و خواباندنش کمکتان کند. عکس نوزاد در خواب اتفاق می افتد و توصیه می شود تا چهل روزگی از فلاش برای چشمان باز نوزاد استفاده نشود.

نه: یک تعداد فایل صوتی برای خواباندن نوزاد. صداهایی مثل صدای سشوار / صدای شیر آب / اواهای ممتد مثل صدای باران و رودخانه و دریا و ... به شما کمک میکند تا به یک آتلیه تخصصی کودک شبیه تر عکل کنید

ده: یک هیتر (گرم کننده موضوعی کوچک) که در فصول مختلف دمای بدن نوزاد را مطابق با نیازش حفظ کند.

معمولا اتاق های ما با دمای مناسب بزرگسال تنظیم است. نوزاد چندین ماه در درون بدن مادر (حدود سه چهار درجه گرمتر از دمای طبیعی ما) بوده است. اکنون نسبت به دمای عادی آسیب پذیر است. چون ما معمولا از نوزاد به صورت لخت عکاسی می کنیم این مورد تشدید نیز خواهد شد.

استودیو های تخصصی نوزاد به یک یا دو هیتر موضعی مجهز هستند.

آتلیه نوزاد بن سای ( دو مدل دلونگی و پارس خزر را امتحان کرده است) توصیه ما به شما مارک دلونگی است

نکته مهم این است که حتما از نوع بیخطر بخار برقی خریداری کنید. انواع قدیمی آن اصلا مناسب نیستند و المنتهای برقی آن بسیار خطرناک بودند. نوع جدیدتر بخاری برقی دارای فن است و عملا تماس مستقیم بدن شما با آن آسیبی به شما و عکاسی نوزادی شما نمی زند.

ده: کمی سبد و تخت  و تاج و تل و کروات و ... برای دیزاین بهتر

منبع:

گوگل

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

حتما بارها با خود فکر کرده اید که چرا برخی از زنان باردار به آتلیه بارداری میروند و از بارداری خود عکس میگیرند .

آن ها به دنبال جدیدترین ژست های بارداری هستند یا موضوع چیزی فراتر از یک یا چند فیگور عکس بارداری در آتلیه تخصصی بارداری است.

احتمالا در بیشتر اوقات آنها را درک نکرده ایم چرا که در عکس های بارداری یک خانم در به هم ریخته ترین دوران زندگی خودش است.

صورت و بدن پف کرده.

پس چه چیز باعث شده است عکاسی بارداری جزو مهمترین عکس های دوران زندگی دو نسل گردد.

ما در این مقاله ده دلیل خوب برای داشتن عکس های بارداری به شما میدهیم . عکس های بارداری در آتلیه بارداری.

 
با ما دلایل عکس های بارداری همراه باشید !

 
1.این دوران بارداری  از خاص ترین لحظات زندگی شما و همسرتان است . منتظر یک نوزان کوچولو بودن. به محض بارداری و با گذشت چند هفته هورمون هایی در بدن فرد باردار ترشح می شود که عشق ابدی بین مادر و فرزند را بوجود می آورد. مادران باردار این احساس را به درستی درک کرده و میشناسند.

عکس بارداری حاصل این بی قراری است. انتظار شیرین.

 
2.عکس های بارداری از آن دسته از عکس های خصوصی ای هستند که میتوانید از آنها در طراحی دیوارهای اتاق خواب شخصی تان استفاده بکنید . بهترین ژست و فیگور های بارداری . عکس های دو نفره بارداری با همسر. نورپردازی در عکس بارداری و خلاصه جدیدترین ژست های عکاسی بارداری ایرانی.
 

3.از عکس های بارداری میتوانید در اول آلبوم عکس نوزادتان نیز استفاده بکنید .بهترین آتلیه بارداری شهر شما می داند چطور تصاویری تولید کند که با تکرار آن و چیدن مجدد همان دکور باردرای نوزاد را چند ماه بعد در محل مناسب عکاسی کند که دو عکس بارداری و عکس نوزادی مکمل هم باشند. این موضوع میتواند مقدمه ی آلبوم رشد باشد.

 
4.در آینده میتوانید از عکس باردرای خود در آتلیه تخصصی بارداری  را استفاده بکنید ، میتوانید آنها را به فرزندانتان نشان بدهید و آنها را از وضعیت چندین سال پیش خود آگاه کنید . داستان های جذابی برای کسانی که راوی های عشق هستند محیا است که تصویر این داستان ها همان عکس های آتلیه بارداری است.

 
5.میتوان از تمام بارداری های خود عکس تهیه کنید و آنها را با یک دیگر مقایسه کنید . خیلی عجیب است که انسان در مسیر تکامل خود دچار تغییر می شود و این مقایسه ها جذاب است.

 
6.خاطره می سازیم. ذهن انسان فراموش کار است و هیچ متریالی مثل عکس این نسیان را به خوبی جبران نمی کند. عکس بارداری از مهمترین عکس های دوران زندگی هر انسانی است.

7.آثار هنری تولید می کنیم. همه ما نیازمند تزیین هستیم. مجسمه تابلو و ... چه چیز بهتر از یک عکس فوق حرفه ای بارداری می تواند زینت بخش فضا های خصوصی ما در منزل باشد. تجربه نشان داده تاثیر گذاری یک تابلو عکس معمولی به مرور کم می شود. ولیکن تنها کالای جهان که بی شک در فاصله پنج سال و ده سال و بیست سال مداوم در حال ارزشمنتر شدن است عکس است. بخصوص عکس بارداری.

8.به کودک خودتان می گویید که چقدر برایش ارزشمند بودید که حتی پیش از آمدن نیز منتظرش بودید. بچه ها عاشق داستان هایی هستند که در آن قهرمان قصه هستند.

9.در دنیای امروز پاسخگویی به سوالات پیچیده و فلسفی کودکان بسیار سخت است. در دنیای روانشناسی آموزش های جنسی و پاسخ مناسب و قابل فهم برای کودک از ضروریات رشد و از مهمترین عوامل برای جلوگیری از شوک های دوران بلوغ است.

مثلا زمانی که کودک شما از شما نحوه به دنیا آمدنش را خواست اینگونه عمل کنید.

یک دانه لوبیا را در گلدان بکارید و به ان مدتی آب دهید. روییدن گیاه را به تولد فرزند تشبیه کنید و به او بگویید بابا دانه ای را در من کاشته که تو از آن متولد شدی.

با داستان سرایی هم جواب صحیحی به موضوع داده اید و هم به قدر فهم کودم سخن گفته اید.

10.به خودتان اهمیت داده اید. انسان باید در هر شرایطی خودش را دوست داشته باشد. فقر دنیای امروز بی تفاوتی انسان نسبت به خودش است. آتلیه بارداری بن سای به خوبی تجربه کرده است که چقدر حال خوبی از کسانی که خود را دوست دارند دریافت کرده است. انسانی که خودش را دوست دارد دیگران را نیز دوست خواهد داشت.

منبع

گوگل



:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در درجه ی اول قبل از اینکه برای آتلیه کودک پیش پرداخت بدهید ، محیط آتلیه کودک مورد نظر خود را بازدید کرده و دکورهای آتلیه کودک را بررسی نمایید .

برای عکسبرداری کودک و نوزاد ،بعد از تخصص عکاس و نورپردازی محیط، لوکیشن هایی که عکاسی کودک را در آنجا می اندازند از مهمترین پارامترها هستند ، بنابراین در انتخاب آتلیه کودک مورد نظرتان بسیار دقت کنید.
وران کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی هر فردی است که شکل دهی شخصیت کلی فرد را به عهده دارد. هر قدر کودک محبت و توجه بیشتری از والدینش دریافت کند احساس امنیت درونی وی افزایش می یابد و در آینده شخصیت محکم تری خواهد داشت.
ثبت لحظات کودکی که توسط والدین انجام می پذیرد ضمن خاطره سازی برای کودک راه انتقال احساسات آن ها و مهر تاییدی بر توجه و محبت آن ها نسبت به کودک است. عکاسی و فیلمبرداری رایج ترین و بهترین روش ثبت این لحظات هستند.

امروزه عکاسی کودک یکی از انواع عکاسی محسوب می شود که معمولا بر اساس سن کودک طبقه بندی می شود:

عکاسی از نوزاد

عکاسی از کودکان نوپا

عکاسی از خردسالان

عکاسی از کودکان سن دبستان

 

برای عکاسی بسته به شرایط و نظر عکاس و والدین و خلق و خوی کودک عکاسی در مکان های چون آتلیه، منزل، فضای باز انجام می پذیرد. در زمان عکاسی ضمن صرف زمان طولانی و داشتن صبر و حوصله و شناخت روحیه لطیف کودک باید یه نکات خاصی نیز توجه کرد.

 

نکات عکاسی از نوزاد و کودک

شناخت خلق و خوی نوزاد و کودک

عکاس باید سعی کند با درک صحیح روحیات کودک و صحبت با والدین خلق و خوی کودک را بدرستی بشناسد و با او هم بازی شود تا بهانه گیری های کودک حین عکاسی کمتر شود.

پوزیشن های مختلف

عکاس باید ضمن در نظر گرفتن جثه کودک پوزیشن های مختلف را امنحان کند ولی نکته مهمی که باید رعایت شود اینست که از امر و نهی کردن های زیاد و پوزیشن های زیاد که سبب خستگی و بد خلقی کودک می شود دوری کنید.

لنز دوربین با کودک هم سطح باشد

برای عکاسی بهترین ارتفاع هم سطح بودن با کودک است. عکاسی از بلا یا پایین به جذابیت عکس های هم سطح نیستند.

عکاسی از چهره کودک

یکی از بهترین حالات برای عکاسی از کودک، عکاسی از صورت می باشد چرا که عکاسی به این روش چهره معصوم کودک را بیشتر نمایش می دهد و کودک را زیباتر نشان می دهد.

بطور دائم عکس بگیرید

تغییر سریع کودکان از نظر خلق خو به شما اجازه انتظار برای یک عکس عالی را نخواهد داد بنابراین باید پشت سر هم عکس بگیرید. اکثر مواقع از هر ۲۰ عکس گرفته شده از یک پوزیشن ۱ عکس عالی بدست می آید.

تنظیم نور

اکر حرکت های کودک زیاد است می توانید با باز گذاشتن دیافراگم اثر حرکت های او را در عکس از بین ببرید. بهترین نور برای عکاسی از کودک نور غیر مستقسم طبیعی است که حالت نرمی به پوست او می دهد.

پس زمینه عکاسی

هر قدر زمینه عکاسی ساده تر باشد عکس کودک جلوه بیشتری دارد. زمینه های خیلی شلوغ و خیلی روشن از زیبایی عکس کودک می کاهد. بهترین رنگ ها برای زمینه عکاسی سفید بژ خاکستری روشن کرم و آبی آسمانی هستند

یک حالت عالی

عکس های طبیعی که پوزیشن و حالت خاصی به کودک القا نشده است جذابیت بیشتری دارند. عکاسی از کودکان در حال بازی کردن خمیازه کشیدن غذاخوردن زیبایی عکس کودک را دو چندان می کند.

لبخند

برای بدست اوردن یک لبخند عالی از کودکان با شکلک ها و حرکات عجیب آن ها را نترسانید. کافی است مادر یا پدر با کودک حرف بزنند و توجه اورا به خود جلب کنند. ایجاد یک لبخند زیبا را به والدین محول کنید.

عکس های سیاه و سفید

این دسته از عکس های کلاسیک علاوه بر این که همیشگی و کهنه نشدنی هستند معصومیت چهره کودک را بیشتر نمایان می کنند.

استفاده از المان های طبیعی

حتی اگر امکان عکاسی از کودک در طبیعت را ندارید می توانید با استفاده از گل های طبیعی آب نیمکت های چوبی آتش شومینه و غیره جلوه بیشتری به عکس ها ببخشید

خواب های شیرین

عکاسی از کودکان در حالت خواب یکی از زیباترین حالت ها برای عکاسی است.

حالت های با مزه

یکی از راه های جذاب شدن عکس کودک عکس گرفتن از کودکان در حالت های کثیف و یا به زبان ساده تر حالت های شلخته است. کودکانی که در حال غذا خوردن و یا گل بازی کردن و یا نقاشی با رنگ های مایع و البته ایمن هستند عکس ها را بسیار جالب و جذاب میی کند.

وسایل پدر و مادر

عکس کودکان در حالتی که کلاه عینک و یا کفش والدین خود را پوشیده اند بسیار متفاوت و هیجان انگیز است.

عکس های نیم رخ و سه رخ

این گونه از عکس ها همیشه احساسی روحانی را به بیننده القا می کنند.

لباس کودک

از قبل لباس کودک را تعیین کنید. لباس های فانتزی لباس های رنگی کلاه های عروسکی کراوات و پاپیون های کوچک و رنگی گل سرهای زیبا نمونه هایی زیا از لباس کودکان هستند فراموش نکنید که حتما یک دست لباس سفید برای کودک آماده کنید. عکس کودکان با لباس سفید و پس زمینه رنگی جزء عکس های پر طرفدار هستند.

گریم کودک

گریم های فانتزی به شکل پروانه و یا کلاه گیس ها و سبیل های مصنوعی با در نظر گرفتن سن کودک و سلیقه والدین نمای زیبایی به عکس ها میبخشند.

توجه به چشم ها

چشم ها منعکس کننده احساسات و دریچه روح انسان هستند. در عکس هایی که کودک مستقیم به دوربین نگاه کرده است زیبایی خاصی وجود دارد.

زمینه عکاسی مناسب با فصل

می توانید زمینه عکاسی را مناسب با فصل و یا مناسبت های مانند نوروز یلدا و یا کریسمس تعیین کنید. استفاده از برگ های خشک پاییزی و یا سفره هفت سین و یا سبدی از انار های قرمز که نشان دهنده شب یلدا هستند جلوه ای دو چندان به عکس ها میبخشد.

اسباب بازی های کودک را فراموش نکنید

گاهی دلبستگی کودک به یکی از اسباب بازی هایش و یا پتویش را می توانید در عکس ها نشان دهید. این کار علاوه بر آرامش دادان به کودک ثبت خاره ای جالب را همراه دارد.

منبع

گوگل



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

مسلما همه دوست دارن که توی عکساشون خوب بیفتن ، اما نکته ای که وجود داره اینه که برای خوش عکس بودن باید یکسری نکات رو در عکس انداختن چه در منزل با گوشی خودتون و چه در آتلیه عکاسی رعایت کنید .

نزدیک نود درصد اشخاص سه رخ سمت چپشون با سه رخ سمت راستشون متفاوته و اگر زمانی که میخوایم عکس بندازیم سه رخ زیباترمون رو بشناسیم حتما عکس خیلی زیباتری رو هم در نتیجه ی عکاسی خواهیم داشت. خیلی پیش اومده که به آتلیه عکاسی از نوزاد مراجعه کردیم و کلی وقت و هزینه صرفش شده و در نهایت دیدیم اونچه که میخواستیم در خروجی کارمون حاصل نشده علت این قضیه این هست که خودمون شناخت کاملی از زوایای خوش عکس چهرمون نداریم و این موضوع رو کاملا به عهده ی عکاسی میزاریم که هیچ شناختی از زوایای خوش عکس چهره ی ما نداره .

وظیفه ی عکاس در آتلیه عکاسی بیشتر نورپردازی حرفه ای و عکاسی تخصصیه و اگر از چهره خودمون توی عکسا خوشمون نمیاد این موضوع هیچ ربطی به عکاس و آتلیه عکاسی نداره پس بهتره برای عکس انداختن به عکاس کمک کنیم تا بتونه خروجی قابل قبولی برای ما داشته باشه.

نکته دیگه ای که باعث میشه خوش عکس باشیم و در عکس ها زیباتر به نظر برسیم، اینه که ریلکس باشیم ، به زبان ساده اگر بخوام توضیح بدم باید بگم که اون ژستی که فکر میکنیم باید بگیریم تا عکس گرفتن تموم بشه باعث میشه که خیلی خشک جلوی دوربین عکاس ظاهر بشیم. این استرسی که وقت عکاسی به ساغ سوژه ها میاد قاتل عکس خوبه و زمانی یه عکاس میتونه خروجی خوبی برای عکس هاش داشته باشه که سوژه ای که داره ازش عکاسی میکنه ریلکس باشه، علت بذله گویی عکاسانی که در کار خودشون شهرت خاصی برای گرفتن عکس های خوب دارن همین موضوعه که جو خشک و استرس بار فضای آتلیه عکاسی رو برای سوژه ای ذکه دارن ازش عکس میگیرن خیلی ریلکس تر میکنن و این موضوع در درجه اول به خروجی خودشون کمک میکنه.

اگر نمیتونید هنگام عکس گرفتن ریلکس باشید سعی کنید برای چند ثانیه چشماتون رو ببندید و یه نفس عمیق بکشید و به اتفاقات و نکاتی که میتونه شما رو از یه جو خشک و عصبی بیرون بکشه و به یه دنیای پر انرژی و ریلکس هدایت بکنه فکر کنید.

نکته ی بعدی که باعث میشه توی عکس طبیعی تر بیفتید اینه که قبل از اینکه اولین عکس رو بندازید چند دقیقه توفضای پر از نور آتلیه عکاسی زمان بگذرونید تا چشمتون به نور حاکم در فضای پر نور آتلیه عادت کنه ، این باعث میشه که مردمک چشمتون هم ریلکس بشه و چشماتون رو دیگه توی عکس ها بخاطر حجم زیاد نور محیط جمع نکنید و این خودش بسیار زیاد به خوش عکس افتادن شما کمک خواهد کرد.

منبع

گوگل



:: برچسب‌ها: عکاسی,دنیای عکاسی,لنز,انواع لنزها,دوربین عکاسی,بهترین لنزهای دوربین ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم یکی از زیباترین لحظه ها برای هر زوجی، تصمیم به مادر و پدر شدن آن هاست. زمانی که با تشکیل نطفه در شکم مادر آغاز می شود و در طی نه ماه ، لذت بی وصف نزدیک و نزدیک تر شدن نقش پدر و مادری و شنیدن صدای  ضربان جنین در شکم مادردر حین بزرگ و بزرگتر شدن او را برای هردوی آن ها به ارمغان می آورد. و چقدر شیرین تر می شود اگر این لحظه ها در یک آتلیه بارداری و توسط عکاسانی ماهر ثبت شوند.

شاید بگویید چرا در آتلیه بارداری و نه با گوشی های موبایل یا دوربین های خودتان؟

بهترین پاسخی که می توان به این پرسش داد این است که:

با توجه به خاص بودن این دوران برای شما به عنوان کسی که قرار است به زودی مادر شود دغدغه های ذهنی زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها توجه به سلامتی جنین تان است و شوهر و اطرافیان شما هم در این دوران حساس باید بیش از گذشته به فکر سلامتی شما باشند. به احتمال زیاد، زمان محدودی در اختیار خواهند داشت که بتوانند این لحظه های خاص مادری را در زمان بارداری و قبل از تولد نوزاد برایتان ثبت کنند و از آنجایی که این لحظه ها تکرار نشدنی اند اگر به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن ثبت نشوند، یادآوری خاطرات شیرین گذشته دشوار می شود که در عصری که بیش از پیش تصویرها هستند که می مانند و رتبه بندی می شوند، عقب ماندن از این فضا چندان جالب به نظر نمی آید.

گرفتن یک عکس ساده و غیر حرفه ای با یک موبایل توسط اطرافیان دور نیز مطمئنا چنان که باید و شاید این دوران را برایتان در آینده به خوبی مصور نخواهد کرد. به خاطر اینکه عکاسی در دوران بارداری اصولی دارد که هرکسی از آن آگاهی ندارد.بنابراین یکی از معقول ترین و بهترین روش ها سر زدن به یک آتلیۀ بارداری حرفه ای و گوش سپردن به پیشنهادات و تجربیات عکاسی ماهرانه عکاسان آنجاست چرا که این کار به شما این امکان را می دهد که در همان زمان یا در آینده که این تصاویر از جلوی چشمانتان برگ می خورند به دلیل کادر بندی مناسب، پشت صحنۀ حرفه ای و ماهرانه، لذت آن دوران  برای همیشه برایتان ثبت شود.

 

آتلیه بارداری

 

پس از گذراندن نه ماه که شما نزدیک ترین ارتباط را با فرزندتان دارید و لحظه به لحظه شما و او به هم گره خورده است لحظه جدایی تان فرا می رسد که شاید سخت باشد ولی در واقع از همان لحظه است که به طور رسمی مادر می شوید و به مرحلۀ جدیدی از زندگی تان قدم می گذارید.

لحظه ای که با  گریه های نوزادتان در بدو تولد آغاز می شود و با در آغوش گرفتن او که انگار تمام دنیا را به شما داده اند  به اوج می رسد و از آن پس است که فرزندتان بزرگ و بزرگتر می شود و شما شاهد اولین نشستن ها و راه رفتن ها، اولین دویدن ها و بازی کردن هایش خواهید بود و چقدر بی انصافی است که این اولین ها فقط در ذهن و خاطره تان بمانند و ثبت نشوند.

اگر به اولین ها به دقت بیشتری شود، از دل آن ها بهترین خاطرات شکل می گیرند. به ویژه دوران کودکی که از شاداب ترین دوران زندگی هرشخصی است و فکر و ذهن همه معطوف به لحظۀ حال است نباید نادیده گرفته شود. شما به عنوان کسی که فرزندتان را به دنیا آورده اید و او را در همه حال چه در شادی  و چه در غم و در تمام رشد مرحله به مرحله اش دنبال می کنید، نه تنها در دوران کنونی که از گذشته که دوربین های ساده تری به عکاسی می پرداخته اند و الان که پیچیده تر شده اند، رسم بر این بوده که آن لحظه های شیرین کودکی برای خردسال که خودش توانایی ثبت تک تک خاطراتش را نداشته است ثبت شود تا بتواند با مرور خاطراتش زندگی خود را مرور کند و گاه لبخندی نیز بر چهره اش نمایان شود و این کار میسر نبوده و نیست تا وقتی که عدسی دوربینی به سمت او نشانه نرود و او  و داستان زندگی اش را در لحظاتی که غرق در کودکانگی خود است به صورت خودآگاه و ناخودآگاه تبدیل به یک لحظه تکرار نشدنی نکند و این دوربین به دست هرکسی قادر نیست که شاهکار زندگی او را بیافریند و لحظه خاص کودکی اش را به زیبایی ثبت کند مگر اینکه باتجربه، ماهر و در یک آتلیۀ کودک حرفه ای باشد .

 

آتلیه عکاسی کودک

 

پس تصمیم را با خودتان می گذارم که این فرصت را با رفتن به یک آتلیه عکاسی با سابقه کار خوب پر کنید یا اینکه خودتان دست به کار شوید و در ضمن مشغله هایتان، موبایل یا دوربین شخصی تان را در دست بگیرید و هرکجا شد دکمه عکس برداری را فشار دهید و آن هم از یک کودک و نه یک بزرگسال که مدام بالا و پایین می رود و خیلی وقت ها به حرف شما توجهی نمی کند مگر با رضایت قلبی خودش و برای انجام کاری خاص عکس بگیرید و البته ریسک خوب یا بد شدنش هم پای خودتان خواهد بود.

از سوی دیگر در این مواقع لازم است از یکسری اصول برخورد با کودک خود آشنا باشید. برای مثال باید بدانید که کدام چشم انداز و زمینه برای عکسبرداری از او مناسب تر است و حتی چه لباسی بپوشد و چگونه لبخند بزند و یا به دوربین نگاه کند یا نه،  و دانستن همه اینها عکس بهتری از او به یادگار می گذارد که هم خود شما را در سالیان سال شاد نگه می دارد و هم او را.

حالا اگر به یک آتلیه عکاسی خوب مراجعه کنید به دلیل اینکه عکاسانش برای همین کار تربیت شده اند بی شک کار بهتری به شما ارائه خواهند داد. شاید برای گرفتن عکس در مدل های خاصی از کودکتان، از شما به عنوان مادرش برای درک بهتر روحیات بچه تان یاری بگیرند اما اصولی را می دانند که یک فرد معمولی برای انجام دادنش لازم است سال ها تجربه کسب کند و مراحلی را طی کند تا به آن فن و فنون پی ببرد.

عکاسی از کودک به عبارت دیگر یکی از سخت ترین انواع عکاسی است که حتی هر عکاس حرفه ای هم لزوما آن را نمی داند مگر اینکه در این زمینه برای سالیان سال کار کرده باشد و آتلیه های عکاسی که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت کرده اند بی شک بیش از سایر آتلیه های معمولی عکاسی در این حیطه کار کرده اند و بهترین عکس ها را از دلبندان شما خواهند گرفت که برای همیشه برایتان باقی خواهند ماند

منبع

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

آشنایی با انواع لنز های دوربین های عکاسی کسانی که به مقوله ی عکاسی به صورت کمی حرفه ای تر نگاه میکنند

مخصوصا اگر شغل شما عکاسی از نوزاد در آتلیه نوزاد باشد که با مادران زیاد سر و کار داشته باشید.


و انرا دنبال میکندد حتما شنیده اند که در عکاسی حرفه ای,لنز دوربین های عکاسی تا میزان بسیار زیادی بر روی کیفیت و شفافیت عکس گرفته شده موثر است.

در واقعا میشود گفت تا حدودی لنز دوربین شما میتواند تا 50% بروی کیفیت عکس شما تاثیر گذار باشد.

عکاسان حرفه ای معمولا از چندین لنز مختلف با عدد دیافراگم و فاصله ی کانونی متفاوت برای رسیدن به اهداف مختلف عکاسی شان استفاده میکندد.

در واقع میشود گفت هر لنزی تقریبا برای طیف خاصی از انواع عکاسی ساخته و بهینه شده است.

در مقالات قبلی با اعداد نوشته شده بر روی لنز های دوربین های عکاسی اشنا شدیم.

در این مقاله با انواع لنز ها در دوربین های عکاسی حرفه ای در خدمت شما هستیم.با ما همراه باشید:

1:لنز نرمال:

لنز نرمال در واقع فاصله ی کانونی برابر با زاویه ی دید چشم انسان دارد

که در دوربین های 135 میلی متری انالوگ و یا فول فریم در دوربین های دیجیتال فاصله ای برابر با 50 میلیمتر دارد

و. در دوربین های قطع متوسط یا fx فاصله ای تقریبا برابر با 30 میلیمتر دارد.

برخی از لنز های نرمال که دارای فاصله ی کانونی ثابت با دیافراگم ثابت میباشند

مانند لنز 50 میلیمتر پرایم,معمولا دارای کیفیت و شفافیت خیلی خوبی بوده و بیشتر برای عکاسی پرتره بکار میروند.

2:لنز های واید:

این لنز ها دارای فاصله ی واید و یا بسیار باز و گسترده مانند 10 میلیمتر تا فاصله ی نرمال یعنی 50-70 میلی متر میباشند

که گستره ای بیشتر از دید چشم انسان را عکاسی میکند.

این نوع لنز بیشتر برای عکاسان معماری و طبیعت کاربرد دارد چرا که نیاز به ثبت جزییات و زاویه ی دید بازتری را دارند

3:لنز های تله:

لنز:

لنز های تله دارای قابلیت زوم اپتیکال بالایی میباشند و در واقعا فاصله ی کانونی انها از 50 به بالا میباشند

و گاها تا فواصل 1000 نیز میرند.

در این لنز ها بدلیل وجود عدسی های متعدد ثابت بودن عدد دیافراگم در بازترین حالت ان مهم است.لنز های تله برای عکاسی ورزشی و حیات وحش که نمیتوان زیاد به سوژه نزدیک شد بکار میرود.

این لنز ها بدلیل وزن نسبتا زیادی که دارند معمولا روی 3پایه یا تک پایه استفاده میشوند

4:لنز ماکرو:

لنز:

لنز های ماکرو به لنز هایی گفته میشود که قابلیت فوکوس در فواصل بسیار کمتری نسبت

به لنز های معمول را دارد و علاوه بر آن تمامی ویژگی های لنز های معمول را نیز دارد.

این لنز ها بیشتر برای عکاسی از حشرات و یا نوع خاصی از عکس های تبلیغاتی کاربرد دارد.

5:لنز چشم ماهی(fish eye)

لنز های چشم ماهی یا فیش ای دارای بالاترین زاویه ی دید

در بین لنز های عکاسی بوده و گسترده ترین زاویه ی دید را به عکاس میدهد

که فاصله ی کانونی انها بین 6-16 میلی متر دارند.تصویر عکاسی شده

دیر این عکس ها حالت دایره ای دارد تا بتواند زاویه ی دید وسیعتری را در خود جای دهد.

این لنز ها به این دلیل که شبیه چشم ماهی محدب میباشند لنز های چشم ماهی نام گرفته اند.

منبع

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: عکاسی,دنیای عکاسی,لنز,انواع لنزها,دوربین عکاسی,بهترین لنزهای دوربین ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاسی کودک خاطره ساز کردن حالات و شیرینی های دنیای کودکی از زمان تولد میباشد.

اصولا کودکان از بدو تولد با دوربین عکاسی و عکس عجین و اخت هستند

و چرا که از اولین لحظه ی ورود انان به این دنیا,یک دوربین عکاسی

و یه خصوص امروزه دوربین های گوشی های موبایل,لحظات مختلف تلخ و شیرین زندگی این فرشتگان زمینی را ثبت میکند.

اگرچه خود کودک نمیتواند این موضوع را درک کنم ولی به طور ناخوداگاهی با عکس و دوربین عکاسی دوست میشود.

در ضمن اینکه یکسری از لحظات ناب و تکرار نشدی زندگی را میتوان

با دوریبن عکاسی برای همیشه ماندگار کرد.

مثلا لحطه ی به دنیا امدن کودک و حس مادر و چهره های پر احساس اطرافیان

معمولا کودکان وقتی که با عکاس و محیط عکاسی اخت شوند

,تبدیل به بهترین سوژه ها برای عکاس ها میشوند,چرا که میتوانند

به راحتی خودشان را در برابر دوربین ابراز کنند و احساسات ناب و عمیق ادمی را به تصویر بکشند.

نکات مفید کاربردی در عکاسی از کودکان:

اگر میخواهید عکس های خوبی از کودکتان بگیرید,باید بگذارید

دوربین قسمتی از زندگی کودک باید تا مانند اسباب بازیها و حتی قاشق چنگالش با ان اخت بگیرد.
عکاسی کودک:

بر خلاف گذشته که بچه را برای عکاسی روی صندلی های خشک و رسمی مینشاندند

,سعی کنید در محیطی ارام و غیر رسمی و راحت از کودکاتان عکس بگیرید.

در این صورت حس نهان دورنی کودکتان کوفا تر میشود و عکس ها جلوه ی طبیعی بیشتری پیدا میکندد.

برای عکاسی از کودکتان وقت و حوصله داشته باشید و کار عکاسی را زود به پایان نبرید.

چرا که رفتار کودکان غیر قابل پیشبینی بوده و ممکن است

اندکی بعد از انکه شما خسته شدید یک رفتار بامزه ی ناگهانی از خود سر بدهد که میتواند خوراک عکاسی باشد.

سعی کنید عکس کودکان را هم سطح و هم قد خودشان بگیرید

تا بتوانید وارد دنیای کودکی انها شده و همه چیز را از زاویه نگاه کودکان ببینید و عکاسی کنید.

پخش موسیقی میتواند کمکی باشد برای رقصاندن از کودک و یا خنداندن انها و در نتیجه ثبت بهتر عکسا از طرف شما

رابطه برقرار کردن با کودکان یکی از ارکان مهم عکاسی کودک بشمار میرود.

اگر هنگام عکاسی خشک و جدی باشید نمیتوانید از کودک خود انتظار داشته باشید حالتی صمیمانه و پر نشاط از خود بروز دهد.

عکاسی کودک در آتلیه کودک سویل استودیو میتواند از یک تفریح صرف خارج شده

و به عنوان ثبت بزرگ شدن کودک و ماندگار کردن لحظاتی که دیگر هیچوقت تکرار نخواهند شد

و به خاطرات میپیوندند به امری جدیتر و عمیتر برای شما تبدیل شود

منبع

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

کودکان بهترین سوژه‌ها برای عکاسی هستند. اگر شما هم صاحب یکی از این کودکان ناز و دوست داشتنی باشید، می‌دانید که این کوچولوها مدام در حال تغییر هستند و تنها کاری که شما می‌توانید برای ثبت تغییرات آنها انجام دهید، این است که از آنها عکس بگیرید.

عکاسی کودک در آتلیه نوزاد و اتلیه کودک راه خوبی است که شما از عزیزانتان عکس بگیرید. اما اگر خودتان به عکاسی علاقه دارید، می‌توانید با یک سری امکانات ساده این کار را شروع کنید.

چند ایده عکاسی کودک

چترها، کلاه‌ها و گوشی‌های تلفن در کنار کودکان عکس‌های آنها را زیباتر جلوه می‌دهند. از کودکان در زمان خوردن خوراکی عکس بگیرید. آینه وسیله دیگری است که به دلیل اینکه بچه‌ها به آن عکس العمل‌های جالب نشان می‌دهند، وسیله خوبی در زمان عکاسی خواهد بود. بازی کردن و حرف زند با کودک در حین گرفتن عکس و خندان او موجب می‌شود بتوانید عکس‌های متفاوت از چهره او بگیرید. با استفاده از یک جغجغه و دیگر اسباب‌ بازی‌هایی که دوست دارید، می‌توانید توجه او را به خود جلب کنید و نگاهش را متوجه خود کنید.

 

اگر می‌خواهید عکس‌هایی تکرارنشدنی از کودکان خود بگیرید، دوربین شما همیشه باید آماده باشد. ثبت هر اتفاقی‌ که برای اولین بار است دارد برای کودک می‌افتد هیجان انگیز است.

از کودک خود عکس پرتره بگیرید. برای اینکه عکس پرتره شما بهتر شود از رنگ‌های سرد استفاده کنید. لباس‌ها و رنگ‌هایی را برای کودک انتخاب کنید که به او بیشتر از بقیه می‌آید. تازه می‌توانید از کودک لختتان نیز عکس بگیرید.

برای آشنایی با ایده های بهتر مقاله ایده عکاسی کودک در خانه با کمترین امکانات را حتما مطالعه کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که درست است که شما خود می‌توانید از کودکتان عکس بگیرید، اما عکس‌هایی که در آتلیه‌های تخصصی مانند آتلیه کودک و نوزاد سویل استودیو گرفته می‌شوند، برای تزئین دیوار خانه‌های شما شاید مناسب‌‌تر باشند.

منبع

digital-photography-school

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

بسیاری از کودکانی که به آتلیه کودک مراجعه می کنند بسیار اجتماعی هستند و رفتار صمیمانه ای دارند به راحتی می توان با آنها ارتباط برقرار کرد. اما گروهی از کودکان نیز هستند که علاقه ای به برقراری ارتباط با دیگران ندارند و از اینکه دوربین شما او را زیر نظر داشته باشد احساس رضایت نمی کند. به هر حال این هنر کادر اتلیه کودک است که بتوانند با این بچه ها رابطه خوبی برقرار کنند.
خودتان را معرفی کنید

اگر برای اولین بار کودک را ملاقات می کنید، به او بگویید چه کسی هستید و چه کاری می خواهید انجام دهید. پیشنهاد من این است: بیش از حد بر عکاسی تمرکز نکنید. در عوض، بر تمام لذت و سرگرمی که خواهید داشت و فعالیت هایی که با هم انجام خواهید داد، تمرکز کنید.
به او کمی آزادی عمل بدهید

زمانی که می خواهید از یک کودک خجالتی عکاسی کنید بهتر است در اوایل عکاسی از لنز بلند استفاده کنید تا کار خود را با فاصله شروع کنید و کم کم به کودک نزدیک شوید.
علاقه نشان دهید

زمانی که کودکان علاقه و احترام واقعی شما را ببینند کاملا آن را درک خواهند کرد و به راحتی با شما ارتباط برقرار خواهند کرد
از خود واقعی کودک عکاسی کنید

برخی از کودکان زمانی که برای اولین بار وارد یک جمع می شوند بسیار خجالتی هستند اما علاوه بر این کودکان گروهی به صورت ذاتی درونگرا هستند و اهل شیطنت نیستند اجازه دهید آنها همین رفتارشان را حفظ کنند و با ژست های آرامی که دارند لحظه هایشان را ثبت کنید.

زمانی که شما مشتاق رفاقت و دوستی با کودکان باشید حتما رابطه خوبی با آنها برقرار خواهید کرد، شما باید علاوه بر تجهیزات و امکاناتی که در آتلیه دارید از والدین کودک بخواهید وسایلی را که کودک با آنها احساس رضایت دارد به همراه داشته باشند وجود این اشیا برای کودک قوت قلب خوبی خواهد بود

آتلیه تخصصی کودک و عکاسی از نوزاد سویل استودیو با سالها تجربه در زمینه عکاسی کودک و عکاسی نوزاد زمینه را برای ثبت تصاویر کودک شما فراهم آورده تا بهترین یادگار این دوران را برای او حفظ کنید

منبع

digital-photography-school

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

ر نظر سنجی ها كودكان محبوب ترين سوژه عكاسی در تمام دنيا هستند. آنها جذاب و زیبا هستند؛ آن ها در محیط هایی مانند آتلیه بسیار آرام می باشند، به همين دليل عكاس هنگام عكاسی از كودكان در آتلیه عکاسی کودک احساس راحتی بیشتری می كند و خلاصه کودکان سوژه فوق العاده ای برای عكاسی هستند. فقط بايد هنگام عكاسی از كودكان صبور بود و البته بايد مهارت هايی را هم كسب كرد؛ تا بتوان تصاویر مناسبی از کودکان مخصوصا از نوزادان که باید در آتلیه نوزاد از آن ها ثبت شود. در این مقاله چند نكته در مورد عكاسی از كودكان به شما توضیح داده می شود.

آتلیه عکاسی کودک

چند نكته در مورد عكاسی از كودكان

1) پشت زمينه را ساده نگه داريد. چون معمولاً كودكان در محيطی پر از اسباب بازی و اسباب و وسايل هستند معمولا پشت زمينه بيشتر از خود عكس جلب توجه می كند. و در اغلب موارد در آتلیه كودک محيط اطراف اصلا مهم نيستند و فقط از زيبايی عكس می كاهند.

2) بهترين لحظات برای عكاسی در كسری از ثانيه از دست می روند هميشه دوربين خود را آماده نگه داريد.

آتلیه کودک


3) كل اندام كودك را در عكس نمايش ندهيد مثلاً يك پا يا يك دست را مي توانيد خارج از كادر عكس بيندازيد. به كودک خود نزديك شويد و تا حد امكان زوم كنيد. اگر از لنز وايد استفاده مي كنيد فاصله خود را با كودك حفظ كنيد مگر اينكه بخواهيد يك عكس خنده دار يا جالب بگيريد.

4) لباس های رنگارنگ و پر نقش و نگار توجه را از صورت كودک به جاهای قسمت های ديگر عكس جلب می كنند.

منبع

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاس های زیادی در حوزه عکاسی کودک در آتلیه کودک فعالیت دارند که در کار خود نیز بسیار موفق هستند، شاید همه آنها با یک سوال تکراری از طرف دیگران مواجه باشند که از چه لنزی استفاده می کنند یا دلیل محبوبیت و موفقیت آنها چیست، آتلیه کفشدوزک در اینجا به بررسی علت موفقیت تعدادی از عکاسان می پردازیم.
نیکی هاریسون Nikki Harrison

نیکی هاریسون هنرمند و برنده جایزه های زیادی در داخل کشور بریتیش کلمبیا در کانادا است. او به تازگی اقدام به راه اندازی پروژه جدیدی برای عکاسی از مراسم عروسی کرده و برای این کار به سراسر جهان سفر می کند.

نیکی هاریسون عکاس موفق کودک دلیل موفقیت خود را چنین بیان می کند که به محض اینکه با مادر کودک ملاقات می‌کنم، خودم را هم قد او می‌کنم، می‌نشینم، زانو می‌زنم یا هرکاری که لازم باشد را انجام می‌دهم تا بتواند در چهره‌ من نگاه کند. سپس خودم را معرفی می‌کنم و درباره‌ی خودش، چیزهایی که دوست دارد، داستان مورد علاقه‌اش و چیزهای مشابه از او می‌ پرسم تا کاملا با من احساس راحتی کند. بعد، در صورت امکان، عکس‌هایی از حالتی که پدر و مادرش انتظار دارند را به او نشان می‌دهم. من به کودک کاری که قرار است انجام دهیم را نشان می‌دهم و کاری می‌کنم به تک تک کلماتم دقت کند و او نیز کارهایی که می‌خواهم را انجام می‌دهد. به پدر و مادرش می‌گویم که چیزی نگویند و در اکثر مواقع از آن‌ها می‌خواهم پشت سر من بایستند. من از روی زمین از او عکس می‌گیرم تا چشمانش در جهت صحیح قرار گیرد و این راز من است در خلق بهترین ژست‌ها و حالت‌ها که به موفقیت من کمک زیادی می کند.

 
عکاسی کودک
جک اولسن Jack Olsen:

جیک اولسون توسط «هافینگتن پست» به عنوان یکی از 30 عکاس با نفوذ اجتماعی در جهان در سال 2014 معرفی شد. عکس های او او در ده ها نشریه در سراسر جهان از جمله مجله بریتانیا و مجله Digital SLR، Magazine Practical Photography، مجله دیجیتال عکس، SLR Lounge، و مدرن مدرن من. تصاویر جیک همچنین توسط بی بی سی، ABC NEWS  و در National Geographic، Forbes.com  و بلومبرگ برجسته شده است. جیک اولسن درباره موفقیت خود می گوید چیزی که احساس می‌کنم عامل موفقیت من است این حقیقت است که اولویت اصلی من ثبت لحظه‌ ای مناسب است. مهم ترین جنبه‌ عکس های من داستانی است که به تصویر می‌کشند. من همیشه سعی می‌ کنم برای ایجاد تصایر داستانی، حرکت کودک را ثبت کنم. مثلا از آن‌ها می‌خواهم برگ‌ها را به هوا پرت کنند و من با دوربین با حالت 6 فریم بر ثانیه برای عکاسی از حرکت آنها استفاده می‌کنم. سپس بهترین صحنه ها را انتخاب و یا ترکیب می‌کنم. به این معنی که اگر سقوط برگ ها در یک عکس و حالت چهره در یک عکس دیگر را بپسندم، این دو را باهم ترکیب می‌کنم. من همیشه بهترین مکان را انتخاب می‌کنم تا بتوانم روی این مساله تمرکز کنم که به سوژه توجه لازم را بدهم تا بهترین حالت ممکن را به ثبت برسانم.

عکاسی کودک
کوین کوک Kevin Cook

سخت ترین کار برای من همکاری گرفتن از کودکانی بود که با آن‌ها کار کرده‌ ام. به خوبی می دانم که این حس و حالت چهره است که مهم ترین چیز در عکس کودک است. زمانی که یاد گرفتم، صبور بودن و یاد گیری در عکاسی از همه‌چیز مهم‌تر است، شروع به پیشرفت کردم. علاه بر این، ثبت یک داستان، دست در دست حالت چهره دارد. از نظر من، کاملا هوشمندانه است که از کسی یا چیزی الهام گرفت. در واقع من اکثرا از روی جلد کتاب‌ها یا پوستر فیلم هایی که کودکان در آن وجود دارند، الهام می گیرم. اگر می‌خواهید حرفه شما برجسته باشد. این مساله‌ی ذکر شده از هر چیز دیگری بسیار مهم‌تر است. آن‌ها هم‌ صحبت شوید، خود را علاقمند نشان دهید، سوال بپرسید و با آن‌ ها شوخی کنید.

عکاسی کودک

 

هر یک از این عکاسان به واسطه تخصص و تجربه خود برنده جوایز ارزشمندی شده اند پس در نظر داشته باشید نیازی نیست ما هر چیزی را تجربه کنیم بهتر است در بسیاری از موارد از تجربه سایر افراد استفاده کنیم و آنها را در کارهای خود بکار گیریم تا مسیر آسان تری را به سوی موفقیت طی کنیم.

منبع:

digital-photography-school.com

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

راه های زیادی برای عکاسی نوزاد وجود دارد، اما یک مورد بسیار حساس و مهم وجود دارد که باید به آن توجه زیادی کرد عکاسی از این مخلوقات کوچک به ظرافت خاصی نیاز دارد که فراتر از توانایی به کار گیری یک دوربین و دانش عکاسی است.

نوزادان دارای استخوان های نرم و شکننده هستند به همین دلیل جابجا کردن آنها باید به دقت انجام شود. به همین دلیل در طول جلسه عکاسی اگر خواستید وضعیت نوزار را تغیید دهید، این کار را به والدین بسپارید حتی اگر شما بهترین آتلیه نوزاد هم باشید در کار عکاسی مهارت زیادی دارید جاب جایی پوزیشن نوزادان کار چندان ساده ای نخواهد بود.

نوزادان به تازگی از محیط پاکیزه و بدون میکروب خارج شده اند بدن آنها در برابر باکتری ها ضعیف است پس باید محیط آتلیه تخصصی نوزاد را کاملا پاکیزه نگاه دارید.

نکات آموزشی مهم در عکس کودک
عطر نزنید

این نکته شامل صابون های معطر، لوسیون، عطر ادکلن و همه محصولاتی است که دارای عطر و بو می باشند. نوزادان بینی های حساسی دارند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که سوژه ارزشمند شما عطسه کند. اگر او راحت نباشد، آن وقت بی قرار می شود و سر و صدا می کند.
دست های خود را بشویید

تا جایی که می توانید بهداشت را رعایت کنید شاید حتی قصد تماس با نوزاد را نداشته باشید اما از وسایلی استفاده می کنید که ممکن است با نوزاد تماس پیدا کند.
دمای محیط را افزایش دهید

بچه ها وقتی گرم باشند خوشحال و خواب آلود هستند، بنابراین دمای هوا را زیاد کنید، اما این کار را ایمن انجام دهید.
از لوازم شخصی نوزاد استفاده کنید

تا جایی که برایتان امکان پذیر است سعی کنید از لوازم شخصی نوزاد مانند کلاه، تل، پتو، عروسک و لوازم تزئینی شخصی نوزادان استفاده کنید که هم بهداشت را رعایت کرده باشید و هم عکس ها برای والدین معنی و مفهوم دلپذیر تری داشته باشد تنوع نمونه کارها هم برای شما بیشتر خواهد بود.

در پایان توصیه سایت تخصصی عکاسی کودک این است که در همه شرایط آرامش نوزاد از هر چیزی مهمتر است اگر احساس کردید نوزاد بی قراری می کند و از شرایط ناراضی است کار را متوقف کرده و هیچ پوزیشنی را به او تحمیل نکنید.

منبع:

digital-photography-school.com

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاسی نوزاد و مهمترین نکات عکاسی کودک

پدرها و مادرها زمانی که صاحب فرزند می شوند اولین اولویتی که دارند عکاسی از نوزاد و مراجعه به آتلیه کودک و نوزاد است. برخی از والدین به تازگی صاحب فرزند شده اند و برخی تجربه های قبلی را داشته اند. برای کسانی که مجدد صاحب فرزند شده اند ایجاد تعادل مشکل است شاید حتی لازم باشد برای اینکه بدانند چگونه با فرزندشان برخورد کنند نیاز به مشاور داشته باشند، اما تا جایی که در حیطه عکاسی کودک قرار می گیرد آتلیه کفشدوزک در این مطلب شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه فرزند بزرگتر شما تا مدتی پیش مرکز توجه بوده است با آمدن کودک جدید ناخودآگاه توجه شما به سمت نوزاد می رود، توجه داشته باشید زمانی که برای عکاسی به آتلیه کودک مراجعه می کنید حتما فرزند بزرگتر را همراه ببرید و از او بخواهید در همه مراحل همراه شما باشد و قبل از مراجعه به آتلیه کادر آتلیه را در جریان روحیات فرزند بزرگترتان قرار دهید اینکه به چه چیزهایی علاقه دارد و از چه مسائلی ناراحت می شود توجه داشته باشید که فرزند بزرگتر را مرکز توجه قرار دهید.
هنگام عکاسی از او کمک بگیرید

مادر کودکان علاقه خاصی به کمک کردن دارند زیرا احساس مفید بودن و بزرگ شدن می کنند، از آنها بخواهید لباس نوزاد را که به همراه آورده اید انتخاب کند، قبل از عکاسی از نوزاد برای تست اول از او بخواهید که سوژه ویژه شما باشد و در همه مراحل با شما همکاری کند.

ژست عکاسی کودک
اجازه اداره شرایط را به او بدهید

در این لحظه شما و کودک بزرگتر ارتباط خوبی برقرار کرده اید بنابراین با کمی ملایمت او در همه مراحل با شما همراه خواهد شد مثلا از او بپرسید:

    دوست داری روی فرش آبی رنگ دراز بکشی یا کرم رنگ؟
    دوست داری برادر کوچکت این سمت تو باشد یا سمت دیگر؟
    دوست داری به دوربین نگاه کنی یا برادرت را ببوسی؟
    دوست داری جایزه ات ماشین آبی رنگ باشد یا کامیون قرمز؟

 

به او اجازه دهید استراحت کند در فرصتی که او به استراحت پرداخته یا از طرف شما یک خوراکی تشویقی گرفته می توانید عکس های تکنفره از نوزاد بگیرید.

مراحل کار را به آنها توضیح دهید اینکه قرار است یک عکس خانوادگی، یک عکس دو نفره و چند عکس تکنفره از او و نوزاد تازه متولد شده بگیرید روند برنامه ریزی برای او جالب خواهد بود زیرا در همه مراحل باید همراه شما باشد.

عکاسی کودک
تشکر و تشویق را فراموش نکنید

در انتها برای همه همکاری ها و کمک هایی که به شما کرده است از او تشکر کنید و برای تشویق او حتما پاداشی را در نظر بگیرید این کار نه تنها کار شما را به بهترین شکل پیش خواهد برد بلکه در او حس همکاری را به بهترین شکل تقویت کرده اید.

عکاسی از نوزاد کار بسیار حساسی است بنابراین اطمینان از امنیت آتلیه از مهمترین نکاتی است که در ابتدای کار باید مد نظر قرار گیرد.

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

 عکس مادر و کودک زیباترین ایده عکاسی کودک

عکس مادر و کودک یکی از پر طرفدارترین ژست ها و مدل های عکاسی است که مادر ها معمولا هر ماه برای هر مناسبت به بهترین آتلیه کودک در شمال تهران، شرق یا غرب مراجعه می کنند تا خاطرات روزهای بزرگ شدن فرزندشان هیچ وقت فراموش نشود.

برای گرفتن عکس مادر و نوزاد یا مادر و کودک نکاتی وجود دارد که باید مدنظر قرار دهید:

    ژست و مدل عکس را متناسب با سن کودک و راحتی و آرامش او انتخاب کنید.
    اگر از لباس‌های ست مادر و کودک برای گرفتن عکس استفاده می‌کنید. راحتی فرزندتان را در اولویت قرار دهید نه زیبایی لباس را.
    لباس متناسب با فصل انتخاب کنید.
    دمای محیط عکاسی را در نظر بگیرید تا همه مسائل راحتی فراهم باشد
    وسایلی که موجب سرگرمی کودک می شود همراه داشته باشید
    اگر فرزند بزرگتری دارید حتما از او در عکاسی کمک بگیرید

ژست مادر و نوزاد

همانطور که در مقاله نکات آموزشی مهم در عکاسی نوزاد اشاره کردیم نوزادان شرایط خاصی دارند که عکاسی از آنها نیازمند رعایت نکات ویژه ای است. بهترین مدل برای مادر و نوزاد حالت دراز کشیده روی تخت و رو در روی هم است که معمولا شاهد لبخند نوزاد و احساس امنیت در چهره او خواهیم بود.

عکاسی مادروکودک

 
مادر و کودک در فضای باز

کودک را در آغوش بگیرید و بازی کنید و او را به بالا و پایین بیندازید اگر در فضای باز باشید می‌توانید یک ژست عکس مادر و کودک زیبا حین بازی برای عکاستان در نظر بگیرید. این ژست به پرواز کودک معروف است.

هیچ کس به جز مادر کودک نمی‌داند که چگونه می‌تواند او را ذوق زده کند. بنابراین به عنوان یک ژست عکس مادر و کودک متفاوت و زیبا می‌توانید کنار فرزندتان دراز بکشید و به کمک کلمات زیبا او را ذوق زده کنید. البته از قبل نیز با عکاس خود هماهنگ شوید که این لحظه زیبا را برای شما ثبت کند.

عکاسی مادروکودک
ژست مادر و کودک خوابیده

کودکان هنگام خواب و استراحت چهره‌ی معصومانه و زیبایی دارند. چهره‌ای که هیچ وقت هنگام بیداری نمی‌توانند آن را داشته باشند از این فرصت استفاده کنید در کنار او بخوابید لحظه رویایی با فرزندتان ثبت کنید.
ژست مادر و کودک با لباس یک شکل

یک دست لباس یک شکل برای کودک و خودتان تهیه کنید و در فضایی زیبا عکسی را ثبت کنید اگر فرزند دختر دارید با مادر و اگر فرزند پسر دارید اجازه دهید این تجربه با پدر خانواده اتفاق بیوفتد. هر چند این عکس در تمامی سنین قابل تهیه است. اما در زمان کودکی فرزندتان جلوه‌ی زیباتری ایجاد می‌کند.
بوییدن نوزاد

اگر شما هم مثل من عاشق بوییدن نوزاد باشید. مطمئنا می‌دانید که چه حس فوق‌العاده‌ای را در این لحظه می‌توان تجربه کرد. این حس برای مادر نوزاد لذت چندین برابری دارد. بنابراین می‌تواند به عنوان یک ژست زیبا برای عکس مادر و کودک مورد استفاده قرار گیرد. تا حس فوق‌العاده‌ای را به آلبوم ثبت خاطرات کودکی منتقل کند.

بوسیدن نوزاد نیز لحظه فوق العاده ای از عمق عشق ورزی را نشان می دهد که بهترین زمان برای ثبت عکس مادر و نوزاد است.

عکاسی مادر وکودک

آتلیه کودک سویل استودیو به شما پیشنهاد می دهد لحظه های ناب کودکی فرزندتان را از دست ندهید و برای هر روز و هر دقیقه بزرگ شدن نوزاد خود برنامه ای داشته باشید و تلاش کنید همه این لحظه ها را به خاطر بسپارید.

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک


عکاسی بارداری و انتخاب لباس مناسب

دوران بارداری برای هر مادری یکی از بهترین زمان های زندگی است که شاید مجدد تکرار نشود، به همین دلیل ثبت و نگهداری این روزها بسیار لذت بخش خواهد بود. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که بهترین ژست بادراری چیست؟ لباس مناسب عکس بارداری در آتلیه کدام است؟ و... آتلیه کفشدوزک اطلاعات لازم را برای این نوع از عکاسی در اختیار شما قرار می دهد،ژست بارداری در کنار لباس مناسب بسیار اهمیت دارد که به تخصص کادر آتلیه وابسته است حتی زمانی که شما به یک آتلیه کودک مراجعه می کنید این تخصص آتلیه است که تصاویر زیبا و ماندگار را برای شما به ثبت می رساند.
لباس بارداری و تجهیزات مناسب

نیازی نیست از لباس خاصی استفاده کنید یک مادر باردار در هر لباسی که باشد جذاب خواهد بود فقط کافیست رنگ و لعاب خوب و دید بصری مناسبی داشته باشد.

استفاده از پارچه های حریر بلند که در رنگ های مختلف متناسب با دکور مورد نظر باشد هم مناسب است(معمولا در آتلیه ها نیز یافت می شود)

اکسسوری و تزئینات زیبا مانند تل، تاج گل، کمربند، پاپیون، گردنبند بلند و... نیز به همراه داشته باشید.

مهمترین چیز در عکس بارداری اولین تصویر از فرزند شماست که باید برای همیشه همراه شما ثبت شود.

کفش مناسب فراموش نشود شما باید در هر ژستی که هستید کاملا در آرامش و راحتی باشید.

عکاسی بارداری
لباس نوزاد

لباس های سایز صفر نوزاد را حتما همراه داشته باشید زیرا پس از زایمان عکس هایی که با لباس خالی گرفته اید باید پر شوند

بهترین و هیجان انگیز ترین بخش عکاسی بارداری در آتلیه بارداری تصاویری است که به همراه پدر فرزندتان خواهید گرفت همسر شما همراه لحظه، لحظه شما خواهد بود.

هر وسیله و لباسی که شما را در رسیدن به عکس بارداری فانتزی می رساند

روزی را برای عکاسی انتخاب کنید که شرایط لازم را دارا باشید آرامش شما برای همکاری با کادر آتلیه از همه چیز مهمتر است.

به دنبال لباس هایی باشید که با همسرتان همرنگ، متضاد و مکمل باشد

پیراهن های بلند بارداری را فراموش نکنید

 لباس خواب نیز برای عکس بارداری بسیار زیبا خواهد بود

آرایش ساده ای برای موهای خود انتخاب کنید

عکس حاملگی باید در زمان مناسبی گرفته شود ماه 7 بارداری بهترین زمان است پس عکاسی بارداری را برای روزهای آخر نگذارید.

 

عکس های دوران بارداری شما میتواند بهترین هدیه ای باشد که برای فرزند خود تهیه می کنید قطعا در سال های آینده این کار شما برای خودتان هم خاطره انگیز خواهد بود پس برای انتخاب آتلیه بارداری تحقیقات لازم حتما انجام دهید.
عکاسی بارداری و انتخاب لباس مناسب

دوران بارداری برای هر خانمی یکی از بهترین زمان های زندگی است که شاید مجدد تکرار نشود، به همین دلیل ثبت و نگهداری این روزها بسیار لذت بخش خواهد بود. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که بهترین ژست بادراری چیست؟ لباس مناسب عکس بارداری در آتلیه کدام است؟ و... آتلیه کفشدوزک اطلاعات لازم را برای این نوع از عکاسی در اختیار شما قرار می دهد.

ژست بارداری در کنار لباس مناسب بسیار اهمیت دارد که به تخصص کادر آتلیه وابسته است حتی زمانی که شما به یک آتلیه کودک مراجعه می کنید این تخصص آتلیه است که تصاویر زیبا و ماندگار را برای شما به ثبت می رساند.

لباس بارداری و تجهیزات مناسب

نیازی نیست از لباس خاصی استفاده کنید یک مادر باردار در هر لباسی که باشد جذاب خواهد بود فقط کافیست رنگ و لعاب خوب و دید بصری مناسبی داشته باشد.

استفاده از پارچه های حریر بلند که در رنگ های مختلف متناسب با دکور مورد نظر باشد هم مناسب است(معمولا در آتلیه ها نیز یافت می شود)

اکسسوری و تزئینات زیبا مانند تل، تاج گل، کمربند، پاپیون، گردنبند بلند و... نیز به همراه داشته باشید.

مهمترین چیز در عکس بارداری اولین تصویر از فرزند شماست که باید برای همیشه همراه شما ثبت شود.

کفش مناسب فراموش نشود شما باید در هر ژستی که هستید کاملا در آرامش و راحتی باشید.

لباس نوزاد

لباس های سایز صفر نوزاد را حتما همراه داشته باشید زیرا پس از زایمان عکس هایی که با لباس خالی گرفته اید باید پر شوند

بهترین و هیجان انگیز ترین بخش عکاسی بارداری در آتلیه بارداری تصاویری است که به همراه پدر فرزندتان خواهید گرفت همسر شما همراه لحظه، لحظه شما خواهد بود.

هر وسیله و لباسی که شما را در رسیدن به عکس بارداری فانتزی می رساند

روزی را برای عکاسی انتخاب کنید که شرایط لازم را دارا باشید آرامش شما برای همکاری با کادر آتلیه از همه چیز مهمتر است.

به دنبال لباس هایی باشید که با همسرتان همرنگ، متضاد و مکمل باشد

پیراهن های بلند بارداری را فراموش نکنید

 لباس خواب نیز برای عکس بارداری بسیار زیبا خواهد بود

آرایش ساده ای برای موهای خود انتخاب کنید

عکس حاملگی باید در زمان مناسبی گرفته شود ماه 7 بارداری بهترین زمان است پس عکاسی بارداری را برای روزهای آخر نگذارید.

عکاسی نوزاد


عکس های دوران بارداری شما میتواند بهترین هدیه ای باشد که برای فرزند خود تهیه می کنید قطعا در سال های آینده این کار شما برای خودتان هم خاطره انگیز خواهد بود پس برای انتخاب آتلیه بارداری تحقیقات لازم حتما انجام دهید.

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای عکاسی بارداری به نکات زیر توجه کنید

عکاسی بارداری بسیار حساس و دقیق است به همین دلیل توجه به یک سری از موارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همانطور که در مقاله عکس بارداری و انتخاب لباس مناسب گفتیم نوع لباس بارداری و وسایلی که همراه دارید اهمیت زیادی دارد که مربوط به قبل از مراجعه به آتلیه  بارداری می شود، در این مطلب به موارد دیگری اشاره داریم که باید در هنگام عکاسی حاملگی به آنها توجه شود.
زمان مناسب عکس بارداری

هر مادری در دوران بارداری حالت های متفاوت جسمی و روحی را می گذراند زمانی که به آتلیه بارداری مراجعه می کنید باید کودک به اندازه کافی رشد کرده باشد ولی احساس سنگینی را نیز نداشته باشید عکاسان معروف معمولا هفته 30 ام یا اواخر ماه هفت بارداری را پیشنهاد میکنند

 

عکاسی بارداری
انتخاب پس زمینه مناسب

پس زمینه مناسب تاثیر بسیار خوبی بر عکس می گذارد عکاسی از یک بانوی باردار مقدس است بنابراین پس زمینه ای را انتخاب کنید که حس آرامش را القا کند و از پس زمینه های شلوغ با رنگهای تند استفاده نکنید بک گراند های طبیعت در آن فصلی که باردار هستید بهترین انتخاب خواهد بود.

 

بدون فلش عکاسی کنید

در هر رشته ای از عکاسی که فعالیت می کنید توجه داشته باشید نور طبیعی مناسب ترین نور برای ثبت بهترین تصویر است زمانی را برای عکاسی انتخاب کنید که نیازی به استفاده از فلش نباشد.
ژست بارداری

در عکاسی بارداری همه توجه و اشاره به سمت شکم و کودک باید باشد پس در ژست های مختلف دست خود را روی شکم قرار دهید و از لباس هایی استفاده کنید که زیبایی بارداری شما در آن کاملا مشخص باشد.

ژست عکاسی بارداری
از بالا عکس بگیرید

عکس باید از زاویه مناسبی گرفته شود، تصاویر بارداری که از بالا و نیمرخ بدن (معمولا 45 درجه) گرفته شده اند زیبایی دو چندانی خواهند داشت.
عکس های خانوادگی

اگر تجربه دوباره بارداری دارید حتما از فرزندان دیگرتان در عکس ها کمک بگیرید وجود آنها گرمای عکس را چند برابر کرده و حس پیوستگی خانواده و انتظار برای عضو جدید را به تصویر خواهد کشید.

و در آخر به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از اولین وسایل و لباس های نوزادی بهترین تجهیزات عکس بارداری خواهد بود زیرا بعد از به دنیا آمدن فرزندتان زمانی که به آتلیه نوزاد یا آتلیه کودک مراجعه کردید همان عکس ها را با همان دکور با حضور فرزندتان می توانید پر کنید و این عکس ها را در کنار هم قرار دهید

عکاسی بارداری

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

شاید عکاسی برای بسیاری از افراد به خصوص مبتدیان و کسانی که سر رشته ای از عکاسی ندارند کار آسانی نباشد. به همین دلیل بسیاری از ما به خصوص در دوران کودکی برای اینکه تصاویری را به یادگار داشته باشیم به آتلیه کودک مراجعه می کنیم.

آتلیه عکاسی از نوزاد خدمات حرفه ای و عکس های به یادماندنی را از کودک شما ثبت خواهد کرد اما مراجعه به عکاسی در هر زمان شاید برای شما و کودک امکان پذیر نباشد. بنابراین لازم است خودتان با اصطلاحات عکاسی و نحوه به کارگیری آن  آشنا شوید.
اصطلاحات اولیه در عکاسی

مثلث نوردهی: در وحله اول باید بدانید مثلت نوردهی چیست سه بخش اصلی نوردهی دیافراگم، شاتر و ایزو هستند، زمانی که سوژه شما در مقبل قرارگرفته باید از میزان نور به درک درست و کاملی برسید و با تنظیم هر یک از این موارد روشنایی و تاریکی لازم را ایجاد نمایید.
سرعت شاتر

سرعت شاتر مدت زمانی است که شما نور را به سنسور یا فریم می رسانید تنظیم این سرعت در ثبت تصاویری که با سرعت در حرکت هستند بسیار اهمیت دارد با تنظیم صدم یا هزارم ثانیه ممکن است عکس را در مدل های مختلف ثبت کند. سرعت شاترهای سریع به معنی زمان کمتر برای برخورد نور به سنسور می باشند، بنابراین هرچه سرعت شاتر سریع تر باشد، نور کمتری برای تصویر وجود دارد. اگر سرعت شاتر سریع لازم است، دیافراگم و ایزو به شما کمک می کنند تا تصویر مورد نظر خود را به دست آورید.
دیافراگم

دیافراگم به میزان باز شدن دهانه لنز است. لنزی که برای عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است
 زمانی که دیافراگم بسته تر است نور نصف شده و در زمانی که دیافراگم باز است نور دو برابر می شود.
ایزو

اگر از فیلم استفاده می کنید، انتخاب ایزو محدود به آن چیزی است که جعبه فیلم می گوید، اما زمانی که به صورت دیجیتالی عکس می گیرید، ایزو به ابزاری برای کار در داخل نوردهی تبدیل می شود. ایزو میزان حساسیت سنسور دوربین شما نسبت به نور را توصیف می کند. سنسور نوری که از طریق لنز وارد می شود، از میان دهانه دیافراگم عبور می کند و از واحد شاتر می گذرد را اندازه گیری می کند. تنظیمات ایزو را می توان برای تغییر حساسیت تنظیم کرد. در ایزوهای بالاتر نویز افزایش می یابد، یا اگر از فیلم استفاده می کنید، حالت زبری بیشتر می شود. هنگامی که شما از یک ایزوی بالاتر استفاده می کنید (مثلا حدود 1600 یا 3200۰)، دوربین عکس را با نور کمتری که وارد دوربین می شود ثبت می کند. سپس سطح نورِ کمتر، تقویت می شود، به طوری که تصویر نهایی روشنایی طبیعی دارد. شما می توانید از یک سرعت شاتر سریع تر با یک ایزوی بالاتر در یک سناریوی نور کم، به قیمت کیفیت تصویر پایین تر (به علت نویز) استفاده کنید.

با درک مثلث نوردهی و این که سرعت شاتر، دیافراگم، و ایزو چگونه با هم کار می کنند، می توانید در انواع سناریوهای روشنایی عکاسی کرده و بدانید چطور پارامترها را تنظیم کنید تا نیازهای تصویری که می خواهید ثبت کنید را برآورده کند.

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: عکاسی,شیوه عکاسی,هنر عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

کودکان شکوفه های نورس باغ زندگی هستند. برای این که بتوان از تک تک لحظات زندگی آن ها که بسیار زودگذر هستند، خاطراتی را در ذهن و چشم ثبت کرد، نیاز به عکس گرفتن از آن‌ها داریم. عکس های معمولی که به وسیله دوربین های عکاسی خانگی و گوشی های همراه گرفته می‌شوند بسیار زیبا هستند، اما گاهی نیز لازم است تا کودکان خود را از دریچه نگاه دوربین های حرفه ای و عکاسانی که ثبت لحظات را به خوبی بلدند، ثبت نماییم تا نمایی دوست داشتنی و در عین حرفه ای را از کودکان خود به یادگار داشته باشیم.

برای این که بتوانیم از کودکان خود عکس های حرفه ای بگیریم، باید به یک آتلیه تخصصی کودک مراجعه نماییم. انتخاب یک آتلیه کودک خوب که دارای یک تیم حرفه‌ای، خلاق، مهربان و صبور باشد، اولین قدم برای گرفتن عکس های زیبا از فرزندمان است.
چگونه می‌توان برای مادران هزینه های عکاسی از کودکان را به حداقل رساند؟

اگر با محدودیت بودجه در عکاسی از کودکان خود مواجه هستید، ابتدا باید هزینه های این کار را برآورد کنید تا در نهایت بتوانید پکیج های خدماتی را انتخاب کنید که مناسب شرایط شما باشند و از لحاظ کیفیت و زیبایی چیزی کم نداشته باشند.

لزومی ندارد تا تعداد بی شماری عکس حرفه ای از کودک و نوزاد خود داشته باشید، می توانید به تعداد محدودی عکس نیز بسنده کنید. زمانی که محدودیت در تعداد عکس وجود داشته باشد، هنر واقعی عکاس مشخص می‌شود.
آیا در عکاسی از کودکان باید کیفیت را فدای هزینه ها کرد؟

به شما پیشنهاد می‌کنیم هرگز چنین کاری نکنید. عکس های آتلیه ای که از کودک و نوزاد خود می گیرید، قرار است سالیان دراز در آلبوم بمانند و تداعی گر رشد و قد کشیدن ثمره های زندگی شما باشند. به همین دلیل بهتر است بهترین و باکیفیت ترین عکس ها را از کودک خود بگیرید تا زمانی که کودک بزرگ شد با دیدن عکس های خود لذت ببرد، نه این که آن ها را در گوشه ای از کمد و یا انباری قایم کند.

اگر می خواهید از کمک یک آتلیه کودک و نوزاد حرفه ای بهره‌مند شوید، باید از نتایج نهایی کار خود مطمئن باشید. بدین منظور بهتر است پیش از اقدام برای بستن قرارداد تحقیقات لازم را انجام دهید و در انتها گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اگر عکاس انتخابی شما به قدر کافی هنرمند و حرفه ای باشد، می تواند بهترین ژست ها و حالت ها را برای کودک شما پیشنهاد بدهد. همچنین، می تواند با کم کردن کمیت کار تا میزان زیادی هزینه های شما برای عکاسی از کودک را کاهش دهد. بهره گیری از چنین فردی همچنین باعث صرفه جویی در زمان می‌شود که این نیز به نوبه خود ارزشمند است.
به طور متوسط قیمت‌ها در آتلیه کودک به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

قیمت پکیج های انتخابی برای عکاسی کودک و نوزاد ابتدا بر اساس تعداد عکس های چاپ شده محاسبه می‌شود. سپس سایز عکس ها تعیین کننده بالا و پایین رفتن قیمت پکیج شما است. نیازی نیست تعداد زیادی عکس بزرگ از کودک خود در یک سن و سال خاص داشته باشید، چرا که قرار نیست تمام در و دیوار خانه خود را با این عکس ها پر کنید. مسئله بعدی در تعیین قیمت عکس های آتلیه نوزاد و کودک شاسی هایی است که در برخی از آتلیه ها به عنوان گیفت بر روی پکیج قرار دارد. این شاسی ها در سایزهای مختلف وجود دارند و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه های اضافی هر کدام را که می‌خواهد سفارش دهد. هرچند توصیه می‌کنیم که در خرید شاسی خیلی زیاده روی نکنید و تنها به یک یا دوتا عکس اکتفا نمایید، چرا که قطعاً پس از گذشت سال‌ها فضای کافی برای نگهداری این وسایل نخواهید داشت.

مورد بعدی آلبوم کودک است. این آلبوم می تواند تعداد برگ های کمتری داشته باشد، چرا که نیازی نیست در هر بار آتلیه رفتن یک آلبوم بزرگ از عکس را پر کنید. سایز آلبوم و نوع آن (دیجیتال یا معمولی) نیز در تعیین قیمت پکیج عکس کودک تأثیرگذار است.

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

شما باید فرزند داشته باشید که بدانید چقدر بچه‌ها در حال تغییر و تحول هستند و در زمانی کوتاه قیافه‌شان عوض می‌شود. فقط والدین می‌دانند که تنها کاری که می‌توانند انجام دهند این است که تا می‌توانند از بچه‌ها عکس بگیرند. به ویژه مناسبت مهمی مانند جشن تولد بدون عکاسی معنایی ندارد. در روز تولد بچه‌ها لباس نو می‌پوشند و خوشحال هستند و فضا برای گرفتن عکس‌های خیلی خوب محیا است.

فرآیند عکاسی شاید از نظر برخی افراد کار پیچیده‌ای نباشد، اما وقتی به صورت حرفه‌ای به آن نگاه کنید و قرار باشد بهترین شات خود را بزنید کار از حساسیت برخوردار می‌شود. به همین دلیل، برخی خانواده‌ها کار عکاسی کودک را به عکاس‌های حرفه‌ای می‌سپارند.

عکس تولد در
عکس‌های تولد کودکان در آتلیه کودک

یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که در روز تولد فرزندتان او را برای عکاسی به آتلیه ببرید. این عکس‌ها می‌توانند همراه با کیک و دیگر تزئینات تولد باشند. کودک باید لباس مناسب جشن تولد به تن کند.

بادکنک‌هایی که با گاز هلیوم پر شده‌اند برای شادی بخشیدن به فضای عکس و به هیجان آوردن کودک در زمان عکاسی بسیار کارساز هستند.

برای تعیین اینکه جشن تولد چند سالگی کودک شما است، می‌توانید از المان‌های مختلف در عکس استفاده کنید. می‌توانید با آوردن یک عدد در کنار کودک این کار را بکنید.

اگر بادکنک‌هایی را هماهنگ با تم رنگی کیک و لباس کودک تهیه کنید که دیگر عالی است. این بادکنک‌ها را می‌توانید از شیرینی فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم تولد و میهمانی و اسباب ‌بازی فروشی‌ها تهیه کنید. البته می‌توانید به تعداد سن کودک بادکنک رنگی بگیرید.

شمع از عناصر لازم در تولد است. اگر دوست ندارید شمع عدد تولد را روی کیک بگذارید، ولی بهتر است تعدادی شمع به صورت تکی روی کیک بگذارید. عکسی که کودک در حال فوت کردن شمع‌ها است، عکس زیبایی خواهد شد.

در روز تولد فرزندتان، خودتان را فراموش نکنید و عکس‌های دسته جمعه و خانوادگی نیز بگیرید. تماشای این عکس‌ها سال‌ها بعد خالی از لطف نخواهد بود. حتماً از کودک به همراه پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز عکس بگیرید.

انتخاب تم مناسب جشن تولد برای عکاسی نیز جلوه خاصی به عکس‌ها می‌دهد. عکس‌ها باید هم ارتفاع با کودک گرفته شوند. از کیک تولد بدون حضور کودک و از نمای نزدیک عکس بگیرید. اگر کودک خیلی کوچک است ممکن است خیلی متوجه نباشد که روز تولدش یعنی چه و این هنر عکاس است که بتواند او را به وجد بیاورد تا بتواند عکس‌های خوبی را به ثبت برساند.

کار دیگری که می‌توانید بکنید این است که تولد را در خانه هر محل دیگری که می‌خواهید برگزار کنید و از آتلیه بخواهید که برای عکاسی از کودک و مهمانانش عکاس همراه با تجهیزات برای شما بفرستند.

اگر شما به طبیعت علاقه دارید، اگر برایتان ممکن است تولد کودکتان را در محیط باز بگیرید.

همچنین، اگر شما به طبیعت علاقه دارید، اگر برایتان ممکن است تولد کودکتان را در محیط باز بگیرید. در طبیعت می‌توانید برای نشان دادن سن تولد کودکتان از برگ‌ها استفاده کنید. در طبیعت بچه‌ها سر شوق می‌آیند و بازی و شادی می‌کنند و می‌شود عکس‌های عالی از آنها گرفت.

بچه‌ها در کنار دوستان و هم سان و سالان خودشان به آنها خوش خواهد گذشت. عکاس می‌تواند کلی عکس دسته جمعی از بچه‌ها بگیرد که در آینده تماشای آنها همراه با هم بسیار لذت بخش خواهد بود. عکس‌ کودک باید سرشار از احساسات باشند.

آتلیه کودک سویل استودیو تمام امکانات و شرایط لازم برای عکاسی از جشن تولد فرزند دلبند شما را دارد و با عکاسان با تجربه در خدمت تمام خانواده‌ها است. شما می‌توانید برای گرفتن عکس تولد با جدیدترین تم‌‌های روز با آنها تماس بگیرید.

منبع:

گوگل

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک


آتلیه بارداری و عکاسی بارداری

دوران بارداری یکی از شیرین ترین و جذاب ترین روزهای زندگی هر خانواده ایی است که از آن دوران به زیبایی و شیرینی یاد می کنند .حتی خاطرات این دوران برای بچه ها زمانی که بزرگ شده اند هم جذاب است و شاید گاهی این خاطرات بارها و بارها تکرار شوند و حتی ذره ایی از زیبایی های آن کم نشود پس هنگامی که این خاطرات یادآوری می شود خیلی بهتر خواهد بود اگر تصاویری هم داشته باشیم که بتوانیم موقعیت و احوالات خود را با عکس ها برای کودک خود شرح دهیم تا کودک با تصویر ارتباط برقرار کند.

در این مرحله که مادر بار سنگین فرزند را به دوش میکشد میتوان شادبودن .شاد زندگی کردن و تمامی روزهای خوب را در این دوران ثبت کرد و به نوعی چشم انتظاری پدر و مادر را دراین روزها به نمایش بگذاریم که بتوانیماین حس خوب را در اینده هم به فرزند خود منتقل کنیم .

بهترین زمان برای عکاسی بارداری
تعیین زمان برای عکاسی خیلی مهم است این که بدانیم چه زمانی برای عکاسی مناسب است.اگر بنا را براین دارید که آلبوم بارداری داشته باشید ،از ماه اول بارداری، عکاسی را شروع کنید و این 9ماه را به تصویر بکشید با این که فقط چندین عکس داشته باشید که بارداری شمار را نمایش دهد فرق خواهد داشت .اگر عکسها را در ماه اول شروع می کنید باید حتما به احوالات مادر توجه کنند چون در این دوران حال مادر تغییرات زیادی دارد و شاید به خاطر تغییراتی که به تازگی در بدن ما اتفاق افتاده ،شادابی قبلا وجود نداشته باشد ،پس زمانهایی را انتخاب کنید که مادر در بهترین حالت خود باشد.اما اگر مایلید که فقط آلبومی از بارداری خودداشته باشید بهترین زمان برای این کار بعد از 8 ماهگی است که جنین به اندازه کافی رشد کرده و شکم مادر به اندازه کافی برآورده شده و در عکس ها و عکاسی کاملا مشخص خواهد بود و از آن می توان خیلی خوب در ژست ها و فیگورها استفاده کرد.

در این دوران مادران شاید خیلی به سر و وضع خود رسیدگی نکنند اما باید در نظرداشت که این لباسهای شل و وارفته و پوست خسته هیچکدام زیبا نیست و انگیزه عکاسی بارداری را از بین مبرند.

لباس مناسب عکاسی
همیشه برای مادران باردار این سوال پیش می آید که چه لباسی و چه مدل سر و وضعی در زمان عکاسی بارداری مناسب است .هنگام رفتن به آتلیه بارداری عجله نکنید بهتر است برای این کار از سر و وضع خود مطمئن شوید ،وقت بیشتری برای آرایش صورت ،موها،ناخن ها و… بگذارید .

یکی از نکات کلیدی این نوع عکاسی دستها هستند که حتما باید توجه کرد دستها تمیز و اینکه ناخن ها مرتب باشند حتما نباید لاک زده یا بلند باشد بلکه همین که مرتب و تمیز باشد کافی است
سعی کنید ارایش داشته باشید ،وقت بیشتری برای آرایش صورت و موها بگذارید.

فیگور و ژست زن
در زمان بارداری به دلیل کم شدن قدرت مانور و فعالیت بدن ژست گرفتن کمی دشوار است اما اگر مادراطلاعات کافی در مورد بدن و جنین خود داشته باشد می داند که چگونه ژست بگیرد که آسیبی به کودکش وترد نشود و در نتیجه عکسهای بسیار زیبا و حرفه ای را ثبت کند .
بیشتر عکس کودک توصیه می کنند مادر در حالت ایستاده ژست بگیرد زیرا در این حالت شکم به خوبی دیده می شود و به مادر فشاری وارد نمی شود .

 

منبع:

گوگل

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

 – عکس بارداری در طبیعت

عکاسی  بارداری
شرایط و ویژگی های جالبی دارد.آتلیه بارداری بهبود به این خاطر که دارای حریم خصوصی است بسیارعالیست.اما ویژگی های خاصی در عکاسی بیرون از استدیو وجود دارد؛ زیبایی هایی که کمک میکند تصویر زنی را نشان دهیم که میخواهد با تولد فرزندش زندگی جدید تری را آغاز کند..البته همکاران ما در آتلیه بارداری بهبود فتو این فضا را در آتلیه برای شما با بهترین امکانات فراهم می کنند

۲ – عکس بارداری در خانه

وقتی در دوران بارداری  از مادر در منزل خودش عکاسی می کنید یا در اتاق کودک قل از بدنیا امدن به او اجازه می دهید تا راحتر باشد و ژست هایی بگیرد که در منزل برایشان در این دوران راحت تر است .ما به عنوان یک عکاس احساس می کنیم که وظیفه داریم به کیس عکاسیمان کمک کنیم تا حد ممکن احساس راحتی و آرامش نماید. مهم نیست عکاسی در چه مکانی انجام شود چه عکاسی در آتلیه چه عکاسی در منزل . برای تیم عکاسی ما انجام این کار یک بخش اساسی از موفقیت کارمان محسوب می شود.البته تیم عکاسی بهبودفتو در آتلیه منتظر خدمترسانی به مشتریان گرامی میباشد


۳ – سادگی

در هنگام عکاسی در استودیو ، یا در خانه سوژه عکاسی یا در هرجای دیگر مهم این است که اطراف مادر را تا حد امکان ساده نگه دارید. زیبایی یک مادر که چشم انتظار تولد فرزندش است به خودی خود یک معجزه زیبا محسوب می شود.برای زیبا جلوه کردن در عکس بارداری نیاز به چیز اضافه ای ندارید. هرچیز اضافه که در تصویر وجود دارد و حواس بیننده را از مادر پرت می کند باید حذف شود. درمورد پس زمینه تصویر دقیق باشید.

۴ – به مادر احساس شادابی و تشاط بدهید
 عموما زنها در زمان بارداریشان چندان حس زیبایی و جذابیت ندارند پس شما یا اطرافیان  به او ثابت کنید که زیباترین مادر روی زمین است . اما تنها به این خاطر که زن باردار خود را جذاب نمی داند، به این معنی نیست که او زیبا و طبیعی نیست. این حس بد را از او دور کنید و به او حس زیبا بودن بدهید

یکی از بهترین راه ها صحبت کردنبا سوژه در حین عکاسی است در آتلیه میباشد . خیلی مناسب است اگر جملاتی از قبیل: “چه زیبا!”، “چه دوست داشتنی!” ،” بله اینطوری عالی است” به کار ببرید. موفقیت در این زمینه به شخصیت شما و همکاران شما در آتلیه بستگی دارد، اما همچنین می توانید به او کمک کنید تا حس خوبی نسبت به خودش داشته باشد. اینکه او حس زیبایی کند باعث می شود خوشحال و زیبا به نظر برسد. این  یک معادله ساده است.

۵ – روابط را نشان بدهید

بچه های تازه وارد معمولا وارد خانواده ای می شوند که در آن عشق و صمیمیت وجود دارد.من همواره تلاش می کنم تا احساسات دوجانبه زوج را در عکس بارداری بگنجانم، چراکه اینکه با یک نفر یک زندگی جدید به وجود بیاوریم یکی از نابترین انواع عشق است و به تصویر کشیدن آن باارزش است.

۶ – فرزندان دیگر را فراموش نکنید

به یاد داشته باشید که اغلب خانواده های کامل و چندنفره هستند که تصمیم می گیرند دوباره بچه دار شوند. پس از بچه های دیگر نیز درکنار مادر عکس بگیرید و حتما از آن ها در چند فریم بهره ببرید.

۷ – به او بگویید که از هر زمان دیگر متفاوت تر است

در هنگام عکاسی از فرد باردار شیوه معمول عکاسی اتان را کنار بگذارید. این یکی از وظایف شما به عنوان یک عکاس است که توجه تان را منحصر به سوژه اتان نمایید واو را یک فرد خاص جلوه بدهید. من همیشه سعی می کنم به تعداد افراد بارداری که ازشان عکس می گیرم، حالت های خاص بهشان پیشنهاد بدهم.

حتی اگر میلیون ها مادر در طی میلیون ها سال میلیون ها فرزند به دنیا بیاورند باز هم یک مادر نیاز دارد که احساس کند بارداری اش یک معجزه منحصر به خودش است و حسی که درحال تجربه کردن است تنها مربوط به خودش می باشد. شما باید در عکستان این حس را به او تقدیم نمایید.

منبع:

گوگل

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاسی بارداری یا عکاسی دوران حاملگی به عکس های گرفته شده در آتلیه عکاسی بارداری و مربوط به ماه های آخر و یکی مانده به آخر گفته می شود.

از ان جایی که کل مدت بارداری دویست و هشتاد روز یا معادل چهل هفته است در حقیقت باید عکس بارداری را شصت روز آخر دوران بارداری گرفت. بهترین زمان از این حیث و برای عکس بارداری همین زمان است.

چند نکته مهم در مورد عکس بارداری در آتلیه بارداری وجود دارد



اولین نکته در مورد آتلیه بارداری : شما در ماه آخر میتوانید موهای خود را رنگ کنید. پس هفته سی و پنجم به بعد زمان مناسبی است
دومین نکته در مورد آتلیه بارداری: از پزشک خود مشورت بگیرید. اگر دوقلو دارید یا جسه ی کوچکی دارید احتمال اینکه کودک شما عجله داشه باشد و زودتر به این دنیا بیاید وجود دارد. پس عکس بارداری را در آتلیه بارداری به روز های آخر موکول نکنید.
سومین نکته در مورد آتلیه بارداری: ممکن است پزشک شما به شما استراحت مطلق بدهد. از احتمال این موضوع مطلع شوید و برای عکس  بارداری در آتلیه بارداری این موضوع را مد نظر قرار دهید.

 

چهارمین مورد برای آتلیه بارداری:  حال خوب خود را به همراه داشته باشید. ایام بارداری بهترین ایام زندگی هر مادر است. برای عکس حاملگی در اتلیه ی بارداری این حال را چند برابر کنید. خوب استراحت کنید و سرحال به استودیو بارداری بنسای بیایید.


پنجمین مورد برای آتلیه بارداری:

لباس های سایز صفر نوزاد خود را همراه داشته باشید. با این ها کار های جالبی میتوان کرد و برای عکس بارداری در آتلیه بارداری میتوان طوری برنامه ریزی کرد که غیر از عکس بارداری همان عکس ها را با همان دکور ها با نوزادتان نیز در عکس نوزاد تان استفاده کنید. این عکس های مکمل که عکس بارداری +عکس نوزادی است یکی از جذاب ترین بخش های عکاسی بارداری است.
ششمین مورد برای عکس بارداری: انتخاب لباس بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید استودیو بن سای متمایل به عکس های زیبای ساده و تکنیکی است. برای عکس بارداری در آتلیه بارداری به لباس های شما (که به صورت تلفنی به شما راهنمایی داده خواهد شد). لباس های ما که در آتلیه بارداری موجود است و پارچه و حریر نیاز است.
نکته هفتم برای عکس بارداری:

اگر نوزاد شما براردر یا خواهر بزرگتری دارد او را برای عکاسی اون روز همراه بیاورید. این انتظار شیرین و جذاب است که بهتر است از همان ابتدا به فرزند دیگرمرتبط است. پس او را غریبه ندانید و به او یادآور شوید این موضع به او نیز مرتبط است.
تههفتم برای عکس بارداری در آتلیه بارداری :

لباس های هم رنگ یا مرتبط بپوشید.

در انتخاب رنگ از همکارنمان کمک بگیرید. رنگ های یک سان و رنگ های مکمل و متضاد هر دو خوبند.

رنگ آبی و زد /// نارنجی و بنفش /// سفید و مشکی //// قرمز و سبز //// رنگ های خیلی خوبی هستد.

همچنین میتوانید در گوگل سرچ کنید رنگ های مکمل  از آن نیز کمک بگیرید.

منبع:

گوگل

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

نوزادان اغلب اوقات خواب هستند و وقتی شما می خواهید لبخند نمی زنند. نمی توانند خودشان بنشینند یا سرشان را بالا نگه دارند. در اینجا توصیه هایی وجود دارد که با کمک آنها می توانید کمی از مشکلات عکس گرفتن از نوزاد را در آتلیه نوزاد کم کنید.

آموزش عکاسی از نوزاد

1- دوربین
با اختراع دوربین دیجیتال، عکس گرفتن از نوزادان بسیار راحت تر شده است. در گذشته باید از چندین حلقه فیلم استفاده می کردید، بدون اینکه بتوانید نتیجه را قبل از چاپ عکس ببینید. اما امروزه می توانید فوراً ببینید که چه عکسی گرفته اید و اگر عکس مورد قبول تان نبود، یکی دیگر بگیرید. به علاوه می توانید عکس را در کامپیوتر ویرایش کنید تا بهتر شود. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که همیشه دوربین را کنار دست تان بگذارید تا در لحظات خاص بتوانید سریع عکس بگیرید. قابل ویرایش بودن عکس های دیجیتال به مهمترین بخش از فرآیند چگونگی عکس گرفتن از نوزاد تبدیل شده است. نسخه های زیادی از برنامه های ویرایش عکس وجود دارد. می توانید عکس را سیاه و سفید کنید تا ایراد های عکس نشان داده نشود. بیشتر نرم افزارهای ویرایش عکس، دارای ابزار رنگ پاش (airbrush) هستند که با آن می توانید عکس را دستکاری کنید و موارد ناخوشایند آن را پاک کنید.

آموزش عکاسی از نوزاد

2- زاویه و موقعیت
وقتی می خواهید از نوزاد عکس بگیرید یکی از بزرگترین مشکلات، پیدا کردن بهترین زاویه برای عکاسی است. روش معمول این است که بالای سر نوزاد می ایستند و از او عکس می گیرند. ولی این مدل عکس گرفتن -فقط از یک زاویه- خسته کننده و تکراری می شود و در ابتدا به نظر می رسد که همه عکس ها یکی هستند. زاویه و موقعیت دوربین را تغییر دهید. کمی پایین تر بیایید، از دو طرف عکس بگیرید، با بچه صحبت کنید، صداهایی از خودتان در بیاورید تا به شما نگاه کند. گرفتن عکس به صورت کلوزآپ هم راه بسیار خوبی است. با این حال داشتن دوربینی با قابلیت زوم مهم است. بهتر است به جای چسباندن دوربین به صورت نوزاد از فاصله ای دور از او عکس بگیرید.
عکس گرفتن از نوزاد تازه متولد شده دشوارتر است. معمولاً این نوزادان را در یک پتو می پیچند و شما فقط صورت کوچک و کمی قرمز آنها را می بینید. اغلب مشکلات دیگری نیز وجود دارد؛ مانند لکه های قرمز و اینکه نمی توانند سرشان را درست نگه دارند. همه اینها باعث می شود که پیدا کردن زاویه ای مناسب که بچه در عکس زیبا به نظر برسد مشکل باشد.

چگونه از نوزاد عکس بگیریم؟


3- استفاده یا عدم استفاده از فلاش
استفاده یا عدم استفاده از فلاش اغلب یکی از بحث ها در مورد چگونگی عکس گرفتن از نوزادان است. به نظر می رسد که حتی متخصصین اطفال هم در مورد آسیب رساندن نور فلاش به چشم نوزادان اختلاف نظر دارند. با این حال توصیه می شود که تا حد امکان از فلاش استفاده نکنید. چشم نوزادان حساس است و مطمئناً نمی خواهید با نور فلاش آنها را بترسانید. اگر ممکن است همیشه در نور طبیعی عکس برداری کنید و با تنظیم نوردهی در دوربین آن را جبران کنید. اگر استفاده از فلاش خیلی ضروری بود، به صورت غیر مستقیم از نور آن استفاده کنید. اگر دوربین تان دارای یک فلاش ثابت است، روی آن را با یک چیز نازک بپوشانید.

چگونه از نوزاد عکس بگیریم؟

4- استفاده از حالت ماکرو
یکی دیگر از مزیت های دوربین های دیجیتال مدرن، توانایی استفاده از حالت ماکرو است. اعضای بدن نوزادان بسیار کوچک و زیباست. اگر دوربین تان دارای حالت ماکرو است از آن برای عکس گرفتن از دست و پا و دهان و … نوزاد استفاده کنید. با این کار می توانید به برخی جزئیات منحصر به فرد کودک توجه کنید و بگویید ” گوش نوزاد درست مثل گوش پدرش به نظر می رسد!” و مجموعه عکس های او را هم کامل کنید.

چگونه از نوزاد عکس بگیریم؟

5- محیط
خیلی عالی است که از نوزاد در حال شیر خوردن در آغوش مادرش عکس بگیرید. می توانید از عکس های نوزاد به عنوان فیلم مستندی که از همان روزها و هفته های اول زندگی اش گرفته اید، استفاده کنید. وقتی دوستان و آشنایان برای دیدن تان می آیند از آنها با نوزاد عکس بگیرید. این عکسها یادگاری های خوبی می شوند و بهتر از این است که همیشه از کودک به تنهایی عکس بگیرید. اگر نوزاد خواهر یا برادر دارد، می توانید از او با خواهر و برادرش هم عکس بگیرید.

آموزش عکاسی از نوزاد

6- عکس بگیرید، عکس بگیرید، عکس بگیرید.

بچه ها در حین رشد تغییر می کنند. نوزادان هر روز و هر هفته نسبت به روز و هفته قبل متفاوت به نظر می رسند. ما اغلب بلافاصله پس از به دنیا آمدن نوزاد هیجان زده می شویم و در چند روز اول تعداد زیادی عکس از او می گیریم و سپس هیجانمان فروکش می کند و دوربین را فراموش می کنیم. یادتان باشد که گرفتن عکس را ادامه دهید و حداقل روزی دو عکس از او بگیرید. بعداً از دیدن تغییرات تدریجی شگفت زده می شوید. مشکل دیگر این است که نوزاد بیشتر از اینکه بخندد گریه می کند. باید زمان هایی که کودک آرام است را بررسی کنید. ممکن است نوزاد هنوز لبخند نزده باشد اما لحظاتی وجود دارد که برای عکس گرفتن مناسب تر هستند. یکی از این زمان ها موقع حمام کردن و دیگری موقع شیر خوردن اوست. زمان هایی هست که نوزاد مادر خیلی خوشحال است و می توانید از لبخند او عکس بگیرید. به یاد داشته باشید که یک پارچه گرم و مرطوب برای تمیز کردن صورت نوزاد کنار دست تان داشته باشید تا شیر و استفراغ و هر چیز دیگری که نمی خواهید در عکس باشد را پاک کنید.

منبع:

mosmeri



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

 وقتی من برای اولین بار شروع به پیدا کردن مشتری کردم، به عنوان یک عکاس تازه کار فکر کردم نوزادان سوژه مورد علاقه من خواهند بود. کار با آنها خیلی آسان به نظر می رسید، یک گوشه می خوابیدند، و آماده بودند تا آنها را به ژست مورد نظر خودم شکل دهم، اصلا سخت نبود. با وجود گذشت پنج سال و هزینه هزاران دلار، آنها هنوز هم سوژه مورد علاقه من هستند، اما من پول زیادی هدر دادم و در تلاش برای فهمیدن این که چطور این کار را به درستی انجام دهم، عرق و اشک زیادی ریختم. اگر شما تازه این کار را شروع کرده اید، یا با مشتریان جدید، یا با کودک خودتان، قبل از صرف هزینه های زیاد این مطلب را مطالعه نمایید.

چگونه عکاسی از نوزاد را شروع کنیم
[عکاسی از نوزاد]
لوازم عکاسی خود را ساده نگه دارید

من فکر می کردم که برای گرفتن زیباترین پرتره های نوزاد به تعداد زیادی کلاه، تل سر، پتو، و سبد نیاز دارم. پس از آن، به رنگ هایی نیاز داشتم که برای پسرها مناسب باشند، و رنگ هایی که برای دخترها مناسب باشند. من تختخواب های نوزاد کوچک، و حروف چوبی بزرگ که مطابق با حرف اول اسم نوزاد بودند خریدم. خانه من آنقدر با لوازم عکاسی به هم ریخته بود که ما نمی توانستیم از میهمانان خود در اتاق مهمان پذیرایی کنیم، و حتی به این قدر وسایل نیز کفایت نکردم…

من یک کفپوش کاغذی طرح چوب داشتم که آن را روی جعبه ای بزرگ پهن می کردم و روی فرش می گذاشتم. من بخاری و دو پایه برای پس زمینه داشتم، و تعداد زیادی پتو و پرده تهیه کرده بودم. هر بار که من یک مقاله در مورد یک عکاس و این که از چه لوازمی برای گرفتن «یک» عکس خاص استفاده کرده است می خواندم، آن موارد را برای خودم می خریدم. آنها اشاره می کردند که از پتوهای نرم و سبک پیچیده شده زیر سر بچه استفاده می کردند؟ فورا به سایت آمازون می رفتم، من باید چند تا از آنها برای خودم می خریدم. من چه موقع راضی می شدم؟ من دلم می خواست برای لنز، و کلاس های عکاسی پول خرج کنم، اما کاملا مطمئن بودم که خرید یک ابزار دیگر شگفت انگیزترین پرتره کودک را ایجاد خواهد کرد، بنابراین اینجا بود که همه پول من به باد رفت.

سال گذشته من یک مقاله عکاسی به نام «کمتر بیشتر است – Less is more» خواندم. آن مقاله چشم های مرا باز کرد. و به من فهماند که هنر کودک است، نه لوازم عکاسی. لوازم احتمالا برای عکس شما تاریخ تعیین می کنند (تا به حال عکس هایی را که سیاه و سفید هستند جز یک رز قرمز که رنگی است دیده اید؟). اما یک کودک، مقابل یک پس زمینه ساده، تنها با ساده ترین لوازم جانبی، به خاطر همان کودک خیره کننده خواهد بود. به همین دلیل است که من اینجا هستم تا به شما بگویم، پول خود را هدر ندهید، به خصوص اگر تازه کار هستید. شما می توانید تنها با لوازم بسیار اولیه و پایه عکس های فوق العاده ای از نوزادان بگیرید، و این کار بسیار ساده تر از تلاش برای جا دادن او در سبد است، در حالی که سعی دارید او را خواب نگه دارید!
[عکاسی از نوزاد]
چیدمان

اول از همه، شما به چیزی نیاز دارید تا کودک را روی آن قرار دهید. اگر بر روی ژست دادن به کودک کار می کنید (بر خلاف عکاسی سبک زندگی که نیازی به ژست گیری ندارد)، شما به چیزی نیاز دارید که کمی نرم و قابل اتعطاف باشد. بسیاری از عکاسان حرفه ای صندلی های کیسه ای گران قیمت می خرند، اما شما به آن نیازی ندارید. من در واقع از یک صندلی چرمی (قد کوتاه) که در خانه داشتیم استفاده می کنم، و وقتی جلسات عکاسی در خانه مشتریان دارم آن را با خودم می برم.

البته، هفته پیش برای یک جلسه عکاسی نوزاد فراموش کردم آن را در ماشینم بگذارم. وقتی رسیدم تازه متوجه شدم که آن را با خود نیاورده ام. آنها خودشان چنین چیزی نداشتند، بنابراین من به جای آن دو بالشتک بزرگ را از کف مبل های آنها بیرون کشیدم و آنها را روی هم گذاشتم. هم برای بالشتک و هم صندلی چرمی من چند پتو را به صورت لایه لایه بر روی هر یک از آنها قرار می دهم. در بین پتوها چند لایه ورقه ضد آب که از بچه خودم باقی مانده، و یک تشک گرم کن قرار می دهم. لایه های متعدد پتوها آن را نرم و قابل انعطاف می کنند، و چند لایه بالایی، پس زمینه های مختلفی هستند که من برای عکاسی از نوزادان از آن ها استفاده می کنم، بنابراین برای داشتن پس زمینه های مختلف، تنها لایه ها را یکی یکی برمیدارم (شکل زیر را ببینید).
[عکاسی از نوزاد]

من تنها با رنگ های سیاه، سفید، و کرم عکس می گیرم. من اغلب از پتوهای رنگی دوری کرده ام، اما این انتخاب من بوده و شما می توانید به سلیقه خود عمل کنید. من رنگ های خنثی را توصیه می کنم چون قرمز، صورتی، و سبز روشن می توانند باعث ایجاد ته رنگ بر روی پوست نوزاد شوند.
ژست دادن به نوزاد

پتوهای روی هم قرار گرفته به کودک کمک می کنند تا کمی در آنها فرو برود، و من تعدادی حوله حمام سفید نیز از Costco خریدم، که با خودم می آورم تا آنها را بپیچانم و بین پتوها و نوزاد جا دهم تا او را دقیقا آنطور که می خواهم تکیه و قوس بدهم. یک بالش بادی در زیر پتو ممکن است راه خوبی برای به دست آوردن برخی از ژست هایی که می خواهید باشد، و من متوجه شده ام که اگر نمی توانید از بالش بادی استفاده کنید، گزینه خوب دیگر یک بالش گردنی مثل آنهایی که در هواپیما استفاده می کنید است. من در واقع این گزینه را به بالشت بادی ترجیح می دهم چون کوچک بوده و برای بدن یک نوزاد کاملا اندازه است، بنابراین به تکیه دادن کودک در محل مورد نظر کمک می کند (مثلا حالتی که او را روی شکم بخوابانید و دست ها و سرش روی بالش قرار بگیرند).
[عکاسی از نوزاد]
پس زمینه

من یک ظاهر پیوسته و یکپارچه را برای پس زمینه ام دوست دارم، بنابراین از همان شیء زیر کودک استفاده می کنم و آن را بالا می کشم تا پس زمینه پشت نوزاد را ایجاد کنم. من یک پایه دارم که با هدف نگه داشتن پس زمینه ها آن را خریدم (یا می توانید خودتان یکی بسازید)، اما شما به آن نیازی ندارید. اگر چند گیره محکم خریداری کنید، می توانید پرده یا پتو را به هر چیزی بالای سر نوزاد وصل کنید. من از پشت تخت، پشتی صندلی، نردبان، میز، و غیره استفاده کرده ام، فقط به دور و بر خود نگاه کنید تا ببینید چه چیزی بهتر جواب می دهد. وقتی من در خانه یک مشتری هستم، وسایل سرتاسر خانه را به دنبال خودم می کشم تا در طول جلسه عکاسی از آنها استفاده کنم. البته همیشه آنها را سر جایشان برمی گردانم، و هیچ کس تا به حال با این کار مشکلی نداشته است.
[عکاسی از نوزاد]
عکاسی سبک زندگی یا بدون ژست گیری؟

من در یکی از پاراگراف های بالا به عکاسی سبک زندگی (lifestyle photography) اشاره کردم. این ژانر عکاسی دارد حتی محبوب تر از قبل می شود. اساسا، این نوع عکاسی، گرفتن عکس های بدون ژست گیری بیش از حد از خانواده است. البته شما صحنه را تنظیم خواهید کرد. ممکن است چند مورد از اثاثیه اطراف را جا به جا کنید، یک پتو روی زمین بیندازید، و به اعضای خانواده بگویید کجا بنشینند یا بایستند. اما از اینها گذشته، شما به نوعی به آنها اجازه می دهید خودشان کارهایشان را انجام دهند و تعبیری دیگر خودشان باشند. اینجور عکس ها طبیعی، واقع گرایانه، و دوست داشتنی هستند. اما من فکر می کنم وقتی ما در مورد عکس های نوزاد صحبت می کنیم، سبک زندگی به تنهایی کافی نیست. البته آنها آسان تر هستند، و تقریبا به هیچ گونه لوازم اضافه ای نیاز ندارند، اما اکثر مردم حداقل دو یا سه عکس ژست گرفته از نوزاد خود می خواهند.
تجهیزات جانبی

اکنون به سراغ لوازم جانبی می رویم. باز هم، نیازی نیست که کلی پول صرف این وسایل کنید، و باور کنید، وقتی شروع به خرید می کنید خیلی راحت می توانید یک صورت حساب سنگین بتراشید. پس زمینه مورد علاقه من یک پارچه کشباف نرم است که وقتی بر روی پتوهای من صاف می شود، هیچ چین و چروکی ندارد (من عاشق ظاهر یکپارچه ام). یک قطعه اضافی کوچک تر از همان پارچه هم خریدم تا بچه ها را در آن بپیچم. اما اگر اصلا نمی خواهید چیزی بخرید، به اطراف خود نگاه کنید – احتمالا چند روسری، شال، یا پتوی قنداق بچه کوچک دارید که می توانید از آن استفاده کنید. من زیاد طرفدار تل های بزرگ نیستم، بلکه نوارهای باریک را دوست دارم. شما می توانید یکی از این دو تا را بخرید، یا خودتان با چند روبان و مهره زیبا یکی درست کنید.
[عکاسی از نوزاد]

من شرط می بندم هنگامی که شروع به نگاه کردن به اطراف به چیزهایی که در حال حاضر دارید می کنید، می توانید گزینه های مختلف زیادی را برای پس زمینه و پوشش دور بچه پیدا کنید. برای تنوع بخشیدن می توانید چند روسری، روبان سر، یا تکه های کوچک پارچه را از پارچه فروشی ها بخرید که به پول زیادی نیاز ندارند، اما تنوع مورد نیاز را به عکس های شما می بخشند.

موفق باشید، و به یاد داشته باشید این نوزاد است که شما سعی دارید از آن عکس بگیرید، نه لوازم عکاسی. آن مژه های بلند، آن انگشتان کوچک، و آن لب های غنچه شده بی نقص را فراموش نکنید.

نویسنده: کیم کلی (Kim Kelley)

منبع

digital-photography-school

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

 راه های زیادی برای عکاسی از نوزادان وجود دارد، اما یک چیز مسلم است: عکاسی از این مخلوقات کوچک به ظرافت خاصی نیاز دارد که فراتر از توانایی به کار گیری یک دوربین و دانش عکاسی است. بنابراین در این آموزش کوتاه، شما عزیزان را با جنبه حساس عکاسی از نوزادان آشنا و ۶ نکته کاربردی مطرح خواهیم کرد.
[عکاسی کودک]

اگر تا به حال بچه داشته اید، احتمالا می دانید که من دارم در مورد چه چیزی صحبت می کنم. نوزادان زنان به خصوص با استخوان های نرم خود شکننده هستند، بنابراین جابجا کردن آنها باید به دقت انجام شود. بنابراین اگر در طول جلسه عکاسی بخواهم که کودک در مکان یا موقعیت متفاوتی قرار گیرد، این کار را به والدین می سپارم.

نوزادان به تازگی از حفاظت رحم مادر خود خارج شده اند، بنابراین بیشتر از افراد دیگری که احتمالا از آنها عکس خواهید گرفت، مستعد بیماری، سرماخوردگی و استرس هستند.

در ادامه این مطلب ۶ نکته برای جنبه حساس عکاسی از نوزاد آورده شده است:
۱
از عطر زدن اجتناب کنید
[عکاسی از نوزاد]

این نکته شامل صابون های معطر، لوسیون، عطر/ ادکلن، افتر شیو، و محصولات حالت دهی مو می باشد. نوزادان بینی های حساسی دارند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که سوژه ارزشمند شما عطسه کند. اگر او راحت نباشد، آن وقت بی قرار می شود و سر و صدا می کند.
۲
قبل از شروع کار دست های خود را بشویید
[عکاسی از نوزاد]

اولین کاری که شما باید وقتی وارد محیط نوزاد می شوید انجام دهید این است که دست های خود را خیلی خوب بشویید. حتی اگر قصد ندارید به بچه دست بزنید، به احتمال زیاد چیزهایی که بچه با آنها تماس دارد، مثل تخت را لمس خواهید کرد.
۳
احتمال آوردن میکروب به محیط نوزاد را کاهش دهید
[عکاسی از نوزاد]

اگر مریض هستید، جلسه عکاسی خود را دوباره برنامه ریزی کنید.

هیچ چیزی نگران کننده تر از نیاز به مراقبت از یک نوزاد بیمار نیست. بدن های آنها برای دارو بیش از حد جوان است، بنابراین به خانواده کودک (و خود او) یک لطف بکنید و اگر مریض هستید برنامه خود را تغییر دهید – به خصوص اگر تب دارید.
۴
دما را زیاد کنید
[عکاسی از نوزاد]

بچه ها وقتی گرم باشند خوشحال و خواب آلود هستند، بنابراین دمای هوا را زیاد کنید، اما این کار را ایمن انجام دهید. اگر از یک بخاری برقی استفاده می کنید، مواظب باشید که آن را خیلی نزدیک کودک یا هر چیزی که کودک روی آن یا داخل آن است، قرار ندهید.

به عنوان مثال، اگر بخاری پایین تر از کودک قرار دارد، هنوز هم می تواند با گرم کردن سبدی که او در آن قرار دارد، او را به خطر بیاندازد.
۵
اگر می توانید، از لوازم مشتری استفاده کنید
[عکاسی از نوزاد]

پتو، کلاه، حیوانات، کفش، سبد… همه اینها برای استفاده در طول جلسه عکاسی از نوزاد بسیار زیبا هستند.

اگر از لوازم مشتری خود استفاده کنید، آن وقت اقلام داخل عکس ها برای آنها معنی دارتر خواهند بود (به عنوان مثال، خاله مریم کلاهش را بافته، سبد مال عروسی والدینش است، حیوان مثل همان است که پدر وقتی بچه بود داشت).

همچنین در این صورت عکس ها منحصر به فردتر خواهند بود تا وقتی که از لوازم یکسان بارها و بارها استفاده شود.
۶
به او یک ژست را تحمیل نکنید
[عکاسی از نوزاد]

شما یا والدین کودک ممکن است بخواهید یک عکس از کودک در یک موقعیت خاص یا ژست گرفته بر روی یک شیء خاص بگیرید. لطفا زمانی که دارید چنین شاهکارهایی را انجام می دهید احتیاط کنید.

نوزادان برای عکاسی عالی هستند چون می توان موقعیت آنها را برای یک عکس تعیین کرد، اما آنها انسان هستند، نه عروسک. جانب احتیاط را رعایت کنید و به یاد داشته باشید که نوزادان ظریف هستند. اگر آنها ناراحت یا ناراضی به نظر می رسند، دست بکشید و یک عکس جایگزین دیگر پیدا کنید.
[عکاسی از نوزاد] [عکاسی از نوزاد] [عکاسی از نوزاد] [عکاسی از نوزاد]

نوزادان باید همیشه راحت و ایمن باشند. بنابراین به عنوان عکاس آنها هر کاری می توانید انجام دهید تا در طول جلسه عکاسی، آنها چنین احساسی داشته باشند.

نویسنده: آنی تائو (Annie Tao)

منبع

digital-photography-school

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

خواباندن نوزاد با شکم سیر

خواباندن نوزاد گرسنه بسیار مشکل است و نوزاد گرسنه پرخاشگر و اخموست، پس مطمئن شوید که مدل کوچولوی شما پیش از جلسه عکاسی به خوبی تغذیه شده باشد. به خاطر داشته باشید که نوزادان عاشق این هستند که پس از شیر خوردن چرت بزنند و خوشبختانه در این حالت به راحتی و با آغوش باز می پذیرند که مورد عکاسی قرار بگیرند.
قبل از عکاسی محیط نوزاد را گرم و مساعد کنید

نوزادان زمانیکه هنوز متولد نشده اند، خانه ی آنها، یعنی رحم مادرشان، آن ها را کاملا گرم و راحت نگه می دارد و به این خاطر نوزادان تا مدتی پس از تولد به خودی خود قادر به تنظیم دمای بدن خود نیستند و لازم است در هوایی مساعد قرار داشته باشند. آن ها هنگامی که دمای آتلیه نوزاد زیادی گرم یا زیادی سرد باشد، شروع به بدخلقی و ناراحتی می کنند. اما اگر دمای آتلیه نوزاد را تنظیم کرده باشید آرام می گیرند و تمایل پیدا می کنند بخوابند.
باد گلوی نوزاد را بگیرید بعد به آتلیه عکاسی نوزاد بروید

پیش از جلسه عکاسی و خواباندن نوزاد مطمئن شوید بادگلوی نوزاد به طور کامل گرفته شده باشد. زیرا نوزادانی که بادگلو دارند هیچ حوصله عکاسی را ندارند.به علاوه بادگلو باعث می شود نوزاد اخمو و بی خواب باشد درحالیکه شما هیچ خوش ندارید ستاره صحنه عکاسی شما اخم کرده باشد.
نوزاد را شل و راحت پوشک کنید

پوشک کردن نوزاد فرایندی است که معمولا به گریه ی او منتج می شود.با شلتر و نرم تر انجام دادن این فرایند، زندگی کردن را برای بچه تان آسانتر کنید طوری نرم و راحت که نهایتا نوزاد به نق نق کردن و اخم کردن نیفتد. همچنین پتو را طوری روی نوزاد بیندازید که آزادی کافی را برای بازی و خوابیدن داشته باشد.
بچه را تاب بدهید

نوزاد در رحم مادر به شکل معلق و شناور در آب قرار دارد و یکی از راه های خواباندن نوزاد آرام و یکنواخت تاب دادنشان هست که آرام می شوند و به خواب می روند. نوزاد را بین دستانتان بگیرید و به چپ و راست بجنبانید تا کم کم چشمهایش قدرت تمرکز در یک نقطه را از دست بدهند و سپس به خواب بروند.
عکاسی نوزادقنداق کردن و جنباندن

نوزادها عاشق این هستند که قنداق شوند و مخصوصا پاهایشان درحالت جمع شده و کیپ همدیگر قرار گرفته باشد. او را در یک پتو قنداق کرده و درحالیکه پاهایشان را به هم چسبانده اید، در آغوش بگیرید و با تکان دادن آرام بازوهای خود او را خواب کنید.
والدین نوزاد را آرام و خونسرد نگه دارید

نوزادان به شدت تحت تاثیر والدین خود هستند  پدر و مادر خونسرد و آرام مساوی است با نوزادی خونسرد و آرام پیش و درحین جلسه ی عکاسی ، والدین نوزاد را برای عکاسی  کاملا مهیا کنید. هیچ گاه آنان را مجبور نکنید با عجله به بچه اشان غذا بدهند یا پوشکش را عوض کنند. در عوض به آنان زمان بدهید تا آرام باشند و با حوصله فرزندشان را آماده عکاسی کنند و از این کار لذت ببرند. اینگونه فضای عکاسی شما طبیعی و خارج از تصنع و اجبار می گردد.
یک موسیقی آرام پخش کنید

نوزاد در زمان زندگی در رحم مادر پوشیده از صداهایی ملایم و تکرارشونده بوده است. او نه تنها صدای تپیدن قلب مادرش را می شنیده. بلکه حتا صداهای حاصل از سوخت و ساز بدن مادر و جریان خون او را نیز می شنیده است به همین خاطر پخش کردن یک موسیقی ملایم اغلب کمک می کند تا نوزاد آرام شود و به خواب برود و مهیای عکاسی شود.

منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

هنگام تصویربرداری در خارج از منزل لازم است تمام شیوه های عکاسی در فضای بسته  و حتی نکاتی بیشتر را رعایت نمود. نکاتی از جمله دمای هوا، باد، حشرات، محل قرار گرفتن خورشید، سر و صدا، و غیره، مسائلی هستند که برخلاف آتلیه عکاسی کودک، در عکاسی در فضای باز باید مورد توجه قرار گیرند. استودیو محیطی با نور و دمای کنترل شده است که اغلب برای برهنه کردن مادر نوزادان کاملا مناسب است، در حالیکه زمانی که مبادرت به عکاسی از کودک در فضای باز می کنیم در معرض موانع غیرمنتظره ی بسیاری از قبیل وزش ناگهانی باد یا صدای بلند ناگهانی قرار داریم. لذا ناچاریم در تمام طول عکس برداری مواظب وضعیت کودک باشیم.
آتلیه کودک
در اینجا به دستورالعملهایی می پردازیم که علاوه بر اینکه به ایمنی بیشتر کودک کمک می کند، همچنین باعث بالا رفتن کیفیت ‘عکس برداری در فضای باز” می شود:
وضعیت “کودک در سبد”

این وضعیت یکی از محبوب ترین حالت های “عکاسی از کودک در فضای باز” است زیرا  در این حالت کودک جای بسیار دنج و گرمی دارد. یک پتو در داخل سبد بگذارید تا کودک وضعیت گرم و راحتی داشته باشد. همچنین می توانید پوشک، جوراب، و شلوار به کودک بپوشانید بدون اینکه در عکس نهایی دیده شود. این پوشش ها کمک می کند از گرم بودن کودک اطمینان داشته باشید. به علاوه می توانید برای گرم تر نگه داشتن کودک از کلاه بافتنی استفاده کنید که همچنین سر کودک را دوست داشتنی تر جلوه می دهد. سپس از گوشی تلفن همراه موسیقی ملایم، با صدای ملایم پخش کنید. این کار می تواند صداهای مزاحم غیر منتظره اطراف را خنثی کند بعضی از کودکان به آسانی از صداهای بلند وحشت زده می شوند حتی اگر شما در کنارشان باشید.
محافظت کودک در برابر سرما و حشرات

کلید اصلی یک “عکاسی از کودک در فضای باز” گرم نگه داشتن کودک است. کودکی که احسای گرما می کند خوشحال و خوابالود می شود و درنتیجه حالت مناسبی برای عکاسی دارد.یکی از روشهایی که می توان از گرم بودن بدن کودک مطمئن شد، این است که با سر انگشت نوک بینی و انگشتان کوچک او را لمس کنیم. چون سرد شدن بدن کودک ابتدا از این دو نقطه شروع می شود.

توصیه دیگر اینکه قبل از بردن کودک به فضای باز، تمرین و آماده سازی را در خانه انجام دهید تمریناتی از قبیل نوع پوشش، ژست، حالت چهره و طرز نشستن کودک و نمای دوربین. این کار باعث می شود در تمام طول آماده سازی، کودک کاملا احساس گرما و آرامش کند و زمان کمتری را در محیط سرد بیرون سپری کند. سپس هنگام بیرون رفتن او را درون سبد گذاشته و با یک پتوی گرم بدن و دستهایش را بپوشانید( لزومی ندارد صورت کودک را بپوشانید، هرچقدر هم که هوا سرد باشد.) وقتی که همه چیز برای عکس برداری نهایی آماده شد می توانید پتوی اضافی را بردارید.در تمام طول مدتی که مشغول عکس برداری بیرون از منزل هستید، یک فرد بزرگسال را در نزدیکی کودک داشته باشید تا علاوه بر کمک به طرز ژست گرفتن،کودک را ثابت نگه داشته و از او در برابر حشرات و بادهای ناگهانی محافظت کند.
عکاسی از کودکعکاسی از کودک در ساحل

عکاسی در ساحل یکی از انواع مفرح و جذاب “عکاسی از کودک در محیط باز” است که البته در زمان غروب خورشید( که مناسب ترین زمان برای این نوع عکاسی است) شما زمان کوتاهی برای عکس گرفتن با نور کافی در اختیار دارید. پس لازم است همزمان که به سرعت برای عکاسی نهایی دست به کار می شوید، کودک را نیز از سرما و ترس از باد و صدای امواج محافظت کنید.

سعی کنید در یک بعد از ظهر ملایم با هوای مساعد، ابتدا درون اتوموبیل دستورالعمل هایی که در بالا ذکر شد را انجام دهید و نهایتا گرفتن عکس در ساحل که بیش از چند دقیقه طول نمی کشد را انجام بدهید.اگر شن و غبار ساحل بچه را اذیت می کند می توانید از پودر بچه برای محافظت و پاک نگه داشتن صورت و دست های کودک استفاده کنید و اگر وضعیت هوای ساحل به ناگاه شروع به سردی نمود با گذاشتن کیسه آب گرم در کنار کودک، او را گرم نگه دارید.

منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک



عکاسی از کودک نوپا کار دشواری است.درست هنگامی که شما می خواهید آن ها یک جا بنشینند و بدون تکان خوردن به روبرو خیره شوند، ان ها به هیچ چیزی به اندازه تکان خوردن تمایل ندارند! آن ها توانایی عجیبی در چشم گرداندن به اطراف و دوری کردن از نگاه به دوربین دارند و مخصوصا هنگامی که قصد دارید آن ها را در قاب دوربین داشته باشید چشم هایشان را از لنز دوربین منحرف می کنند.نکاتی که در ادامه می آید راهنمایی‌های است در رابطه با چگونگی نشاندن کودک نوپا و بازیگوش به اندازه ی گرفتن عکس: نکاتی که به شما کمک خواهد کرد به جای عکس هایی با لبخند و ژست هایی تصنعی و اجباری، تصاویری طبیعی و جذاب از کودکتان حاصل کنید.
پنج نکته زیر،تجربیات من در رابطه با ” عکاسی از نوزاد ” می باشد

 
کودک نوپا۱ جایی برای نشستن کودک نوپا مهیا کنید:

یک مساله اساسی درمورد کودکی که از جنب و جوش لذت می برد و تازه آموخته راه برود  در یک جا ثابت نگه داشتن او است. کار سختی است که یک کودک ۱۸ ماهه را وادار به نشستن کنید.راه حل اصلی این معضل این است که وسیله یا جایی برای ترغیب او به نشستن مهیا کنید.از قبیل: تاب، اسب چوبی، کنده ی درخت، چهارپایه، صندلی .پیش از نشاندن کودک نوپا ، آماده سازی دوربین و صحنه عکس را انجام دهید زیرا ممکن است کودک مدت زیادی طاقت نشستن نداشته باشد و شما باید تا حد ممکن سریع عکسبرداری نمایید. اما به هرحال همان مدت کمی هم که در اختیار دارید بهتر از آن است که کودک درحال جست و خیز کردن باشد و شما مجبور باشید در وضعیتی از او عکس بگیرید که دارید از او خواهش می کنید فقط یک لحظه بایستد و به شما نگاه کند.

وسائل و عناصری مانند اسب چوبی، صندلی چوبی یا نیمکت گزینه های خیلی خوبی برای نشستن درحین عکاسی هستند. چون رنگ خنثای آن ها در تصویر نهایی مانع از پرت شدن حواس بیننده میشود. اما در هر صورت اگر هم تمایل ندارید در عکستان تکیه گاه کودک دیده شود می توانید در ویرایش نهایی عکس آن را حذف کنید.
۲ او را به شیی برای نگه داشتن یا خوراکی مختصری مشغول کنید

این روش درمورد کودکان کم سن تر مناسب است. باید توجه داشته باشید که ثابت نگه داشتن کودک نوپا در یک جا همه مساله نیست و باید حواس او را به خودتان معطوف کنید تا به شما نگاه کند و لبخند بزند. یک اسباب بازی کوچک یا خوراکی جمع و جوری مثل اسمارتیز آماده کنید، سپس آن را در دست کودک بگزارید و منتظر باشید همینکه نگاهش را از آن شی یا خوراکی برگرفت و خواست شادی اش را از آن با شما شریک شود از او و آن احساسش عکس بگیرید.
کودک نوپا۳ شی سرگرم کننده ای در پشت دوربین قرار بدهید تا به آن نگاه کند

به نظر می رسد که کودکان این را درک می کنند که درهنگام عکاسی شما ازشان می خواهید به شما نگاه کنند اما یک حس درونی مانع از آن می شود که آن ها “ارتباط چشمی” طبیعی ای با شما برقرار کنند. روش هایی مانند گول زدن، فریب دادن، وعده دادن یا تهدید کردن گاهی اوقات تاثیرگذار هستند اما راه بهتر این است که به کودک نوپا چیز جذابی برای نگاه کردن بدهید. یک عروسک که موردعلاقه کودکتان است را روی دوربین بگزارید طوری که جلوی لنز و فلش را نگیرد  و آن را تکان بدهید و به کودک اشاره کنید تا به آن نگاه بیندازد. یا یک ماسک عروسکی را موقعی که کودک حواسش نیست به صورت بزنید و او را صدا بزنید تا به شما نگاه کند..
۴ بگذارید تصویر خودش را درون دوربین ببیند

فرایند عکاسی برای کودکی که دوست دارد فقط بازی و جست و خیز کند، یک کار طاقت فرسا است. بنابراین در ابتدا تعدادی عکس سریع از او بردارید و توی دوربین به او نشان دهید. سپس به او بگویید که درون دوربین او را می بینید و او سریعا به دوربین علاقه مند می شود و دوست دارد هنگامی که شما دوباره دارید از او عکس میگیرید به دوربین نگاه کند.
۵ از او بخواهید ادای شما را در بیاورد

این روش درمورد کودکان بزرگتر ۲ تا ۳ ساله بهتر نتیجه می دهد. چون آن ها می دانند چه چیزی از آنان می خواهید. روی زمین بنشینید یا دراز بکشید و یک ژست ساده بگیرید و از کودک بخواهید همین کار را انجام دهد. سعی کنید در ابتدا قدری حالت خنده دار به خود بگیرید تا کودک علاقه مند شود و موقعی که ادای شما را در می آورد به او بگویید که چقدر خوب این کار را انجام میدهد. سپس یک ژست دیگر بگیرید و از او بپرسید که آیا می تواند تقلید کند و در همین ژست ثابت بماند و همینکه این کار را انجام داد عکستان را بگیرید. کودک نوپا عادت دارد تا زمانیکه او را تشویق می کنید، کار تقلید کردن ژست شما را ادامه دهد.

امیدوارم توجه به این نکات، کار را برای دفعه بعدی که می خواهید از کودکتان یک عکس زیبا بیندازید موفقت آمیز کند. و البته این را به خاطر داشته باشید که گاهی لازم می شود دهها بارعکس بگیرید تا یک عکس خوب به دست بیاورید.

منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک



اگر تاکنون سراغ عکاسی از کودکان رفته باشید حتما تجربه ی مواجهه شدن با این موارد را دارید: غرولند کردن، داد و بیداد، ژستهای ناشیانه و خشک و خنده های تقلبی.در این مطلب تلاش می کنیم با پیشنهاد تعدادی پوزیشن عکاسی از کودک ساده و معمول، این مشکلات را برایتان رفع کنیم تا فرایند عکاسی برایتان لذتبخش شود و بتوانید لحظات جذابی را ثبت نمایید. بنابراین یک دوربین عکاسی( یا یک اسمارت فون) به دست بگیرید و در ادامه ی این متن، ایده های ساده پیشنهادی ما را دنبال کنید تا به ثبت لحظاتی ناب دست یابید . به آتلیه عکاسی کودک
۱۰ پوزیشن عکاسی از کودک :


به عنوان یک مادر، این کار شماست که از کودک خود هنگامی که درحال استحمام او هستید، تصاویری نیم برهنه درحال بازی با آب شکار کنید. برای این کار ابتدا لازم است به کودکتان این احساس را بدهید که توی حمام تنهاست و کسی او را زیر نظر ندارد. اینگونه قادر خواهید بود در حین بازی و استراحت از او تصاویری واقعی شکار کنید.


کلنجاری که کودک در حین ماکارونی خوردن و سوار کردن آن بر روی چنگال انجام می دهد تصویر جذاب و قابل ثبتی خواهد بود. از نظر من توی آلبوم عکس کودک شما لازم است حداقل یک عکس حین ماکارونی خوردن وجود داشته باشد


کودک اگرچه به خودی خود زیبا و دوست داشتنی هست محض تنوع و تزیین او را با گلها بیارایید و همینطور که دارد با گلها بازی می کند و خوشحال است از او عکس بگیرید.


به کودکتان آزادی بدهید تا کارش را انجام بدهد. معمولا هنگامی که اختیار حرکات و کارها را به خود کودک وامی گزارید او لحظات شگفت انگیزی خلق می کند که این لحظات برای پوزیشن عکاسی از کودک عالی است.


خرابکاری و ریخت و پاش کودک برای همه ی والدین پیش می آید. یادتان باشد قبل از جمع و جور کردن وسایل به سراغ دوربینتان بروید، چون بعدا دیدن و یادآوری این ریخت و پاش ها باعث تفریح خواهد شد.


اگر کودکتان به کوچکی تصویر بالا است، فقط لحظه ای از او عکس بگیرید که علاوه بر مرتبط بودن او با وسایل آشپزی، مطمئن هستید کنترل اوضاع را در دست دارید و کودک کاملا از وسایل آسیب زا در امان است. اگر کودکتان بزرگتر است او را به وسایل مربوط به آشپزی بیارایید و میان آشپزخانه قرار بدهیدسپس کیک یا غذای ساده ی آماده شده ای در اختیارش بگزارید، به شکلی که وانمود شود او کیک را پخته و همزمان دوربین را آماده شات نگه دارید.


به یاد داشته باشید که لحضات و اتفاقات کوچک گذرایی در زندگی هستند که نمی خواهید فراموش شوند. از موقع خواب کودکتان استفاده کنید و چهره او را در زیباترین و واقعی ترین حالت، به ثبت برسانید.


فراموش نکنید که تصویر آن پاهای کوچک دوست داشتنی را برای یادگاری ثبت کنید. در عکسی که از پاها می گیرید برای آنکه با دقت تاکید بیشتری پاها دیده شوند بهتر است صورت کودک در عکس نیفتد.


ارتباط و همگونی ای که میان کودک و حیوان دست آموز او وجود دارد به طرز وصف ناپذیری زیبا است. این ارتباط غیرقابل توصیف را درون قاب یک تصویر به ثبت برسانید.


لحظات و منظره هایی در طبیعت وجود دارد که در هیچکدام از محیطهای ساخته انسان نیست و فقط در طبیعت می توان به آن دست یافت. همواره سعی کنید در عکاسی از طبیعت به عنوان تم و پس زمینه بهره بگیرید. توجه داشته باشید که حین پوزیشن عکاسی از کودک در فضای باز، برای نوردهی بهتر باید نور خورشید از پشت سر عکاس بتابد.
منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

 – عکس بارداری در فضای باز

عکاسی در آتلیه بارداری ویژگی های خوبی دارد، من منکر آن نیستم.آتلیه بارداری به این خاطر که دارای حریم خصوصی است عالیست، به ویژه اگر قصد داشته باشید با کمترین پوشش از بدنتان عکس بگیرید.اما ویژگی های خاصی در عکاسی بیرون از استدیو وجود دارد؛ زیبایی های طبیعی زنی که آماده است تا یک زندگی جدید را خلق نماید بهتر نمایان می شود و همچنین قرار گرفتن او در فضای باشکوه بیرون به طور ساده ای مهیج است.

عکس بارداری
۲ – عکس بارداری در خانه

وقتی از مادر در خانه خودش عکاسی می کنید به او اجازه می دهید تا راحت باشد و حالت هایی بگیرد که در جای دیگری نمی تواند بگیرد. این دلیل خوبیست تا عکاسی بارداری را درخانه انجام دهید.من به عنوان یک عکاس احساس می کنم که وظیفه دارم به کیس عکاسی ام کمک کنم تا حد ممکن احساس راحتی و آرامش نماید. مهم نیست عکاسی کودک در چه مکانی انجام شود. برای من انجام این کار یک بخش اساسی از موفقیت کارم محسوب می شود.

به هرحال زوج ها عاشق آن هستند که تصویری از جایی داشته باشند که در آن زندگی کرده اند و حالا قرار است یک زندگی جدید به آن وارد شود. من تاکنون عکاسی دو نسل از بچه ها را انجام داده ام و عکس های زیبایی از آن ها در خانه اشان قبل از آنکه پا به آنجا بگذارند گرفته ام. عکس های موردعلاقه من آن عکس های ساده ای هستند که مادر در خانه خودش روی مبل راحتی اش لم داده و دستهایش را دور شکم برآمده اش حلقه کرده است.
۳ – سادگی

مهم نیست در کجا، استودیو ، بیرون یا در خانه، بلکه مهم این است که اطراف مادر را تا حد امکان ساده نگه دارید. زیبایی یک مادر که چشم انتظار تولد فرزندش است به خودی خود یک معجزه زیبا محسوب می شود.برای زیبا جلوه کردن در عکس بارداری نیاز به چیز اضافه ای ندارید. هرچیز اضافه که در تصویر وجود دارد و حواس بیننده را از مادر پرت می کند باید حذف شود. درمورد پس زمینه تصویر دقیق باشید.
۴ – به مادر کمک کنید که احساس زیبایی کند

عموما زنها در زمان بارداریشان چندان حس زیبایی و جذابیت ندارند. اما تنها به این خاطر که زن باردار خود را جذاب نمی داند، به این معنی نیست که او زیبا و طبیعی نیست. این حس بد را از او دور کنید و به او حس زیبا بودن ببخشید.

یکی از بهترین راه ها صحبت کردن در حین عکاسی است. خیلی مناسب است اگر جملاتی از قبیل: “چه زیبا!”، “چه دوست داشتنی!” ،” بله اینطوری عالی است” به کار ببرید. به هرصورت دراین باره حواستان جمع باشد و به کیس عکاسی اتان توجه داشته باشید. موفقیت در این زمینه به شخصیت شما بستگی دارد، اما همچنین می توانید به او کمک کنید تا حس خوبی نسبت به خودش داشته باشد. اینکه او حس زیبایی کند باعث می شود خوشحال و زیبا به نظر برسد. این  یک معادله ساده است.
۵ – روابط را نشان بدهید

بچه های تازه وارد معمولا وارد خانواده ای می شوند که در آن عشق و صمیمیت وجود دارد.من همواره تلاش می کنم تا احساسات دوجانبه زوج را در عکس بارداری بگنجانم، چراکه اینکه با یک نفر یک زندگی جدید به وجود بیاوریم یکی از نابترین انواع عشق است و به تصویر کشیدن آن باارزش است.
۶ – بچه های دیگر  را فراموش نکنید

به یاد داشته باشید که اغلب خانواده های کامل و چندنفره هستند که تصمیم می گیرند دوباره بچه دار شوند. پس از بچه های دیگر نیز درکنار مادر عکس بگیرید و حتما از آن ها در چند فریم بهره ببرید.
۷ – به او  احساس متفاوت بودن بدهید

در هنگام عکاسی از فرد باردار شیوه معمول عکاسی اتان را کنار بگذارید. این یکی از وظایف شما به عنوان یک عکاس است که توجه تان را منحصر به سوژه اتان نمایید واو را یک فرد خاص جلوه بدهید. من همیشه سعی می کنم به تعداد افراد بارداری که ازشان عکس می گیرم، حالت های خاص بهشان پیشنهاد بدهم.

حتی اگر میلیون ها مادر در طی میلیون ها سال میلیون ها فرزند به دنیا بیاورند باز هم یک مادر نیاز دارد که احساس کند بارداری اش یک معجزه منحصر به خودش است و حسی که درحال تجربه کردن است تنها مربوط به خودش می باشد. شما باید در عکستان این حس را به او تقدیم نمایید.


منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

عکاسی از نوزاد از لذت بخش ترین انواع عکاسی کودک و در عین حال یکی از سخت ترین هاست. در زیر به نکاتی برای بهتر شدن روند این کار اشاره خواهیم کرد.
زمان مناسب برای عکاسی از نوزاد

مناسب ترین زمان برای عکاسی از نوزاد بین ۵ تا ۱۴ روزگی است. در این دوران به علت نرم بودن بدن نوزاد، انعطاف آن نیز بالاتر بوده و شکل دهی به بدن راحت تر است. بهتر است عکاسی صبح ها و بعد از استحمام و شیر خوردن نوزاد انجام شود؛ به این علت  که بعد از حمام، نوزاد خوابیده و مسلما در خواب عکسهای زیباتری می‌توان ثبت کرد.
اتاق را به دمای مناسب برسانید

حتما قبل از رسیدن مادر کودک به آتلیه، آتلیه را کمی گرم کرده و در حین عکاسی نیز بعلت اینکه بیشتر عکسهای نوزاد بدون لباس ثبت می‌شود، از یک وارمر کوچک مخصوص نوزاد استفاده کنید.
صحنه را از قبل بچینید

وسایل مورد نیاز خود که شامل چند رنگ پتو، پارچه برای بک گراند، تشک مخصوص عکاسی از نوزاد، هد بندها، پارچه های مخصوص پیچیدن نوزاد، و انواع لباس، کلاه یا اکسسوری که برای آنها برنامه دارید را آماده کنید. سعی کنید نوزاد را روی سطحی نرم و با کمی ارتفاع از سطح زمین قرار دهید تا هم راحتی نوزاد در حین عکاسی تامین شده و هم قدرت مانور بالاتر برای فرم دهی به نوزاد و تسلط بیشتری در عکاسی داشته باشید.

عکاسی از نوزادسادگی را سرلوحه ی خود قرار دهید

به دلیل کوچکی سایز نوزاد از به کار بردن دکورهای شلوغ یا بزرگ و نامتناسب با نوزاد خودداری کنید. همچنین به دلیل لطافت نوزاد از بکار بردن رنگهای متنوع  و زیاد و با کنتراست بالا بپرهیزید.
آرامش خود را حفظ کنید

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم عکاسی از نوزاد یکی از سخت ترین انواع عکاسی کودکان است. بطوری که در برخی کشورها عکاسی از نوزاد یا Newborn Photography یک تخصص مجزا بوده و بعضی از عکاسان به طور تخصصی فقط عکاسی از نوزاد انجام می‌دهند. اما در ایران کل انواع عکاسی بارداری ، عکاسی نوزاد و عکاسی کودک در یک مجموعه با نام آتلیه عکاسی کودک قرار می‌گیرد. سعی کنید در روزهایی که قرار است عکاسی از نوزاد انجام دهید، لباس خنک و راحت بپوشید؛ تا هم از شدت گرما کلافه نشده و هم به راحتی بتوانید تحرک داشته باشید. با توجه به اینکه نوزاد بیشتر زمان عکاسی را در خواب به‌سر می‌برد، اهمیت سرعت عمل در عکاسی از نوزاد به اندازه‌ی عکاسی از کودکان که زود خسته و بی‌حوصله می‌شوند نبوده و به عکاس فرصت و آزادی عمل بیشتری می‌دهد. پس آرام باشید و باتسلط و ظرافت کامل ایده‌های خود را عملی کنید.
عمق میدان را کاهش دهید

در تعدادی از عکس‌ها برای متمرکز کردن توجه بیننده روی صورت نوزاد، با تغییر در اندازه‌ی دیافراگم دوربین، عمق میدان را کاهش دهید. با این کار اطراف سوژه محو شده و در نهایت عکس لطیف تری خواهید داشت.
عکاسی از نوزادجزئیات را فراموش نکنید

یکی از زیباترین بخشهای عکاسی از نوزاد ، عکاسی از جزئیات بدن نوزاد مانند چشم‌ها، لب‌ها، بینی ، دست، پا و حتی کرک‌های شانه یا گوش نوزادان است. این عکسها به خصوص در طراحی آلبوم نوزاد بسیار به کمکتان خواهد آمد و زیبایی و لطافت خاصی به آلبوم خواهد داد.
لحظات واقعی را شکار کنید

از پدر و مادرها بخواهید تا موقع شیر دادن به نوزاد یا خواباندنش در محل عکاسی قرار بگیرند تا شما بتوانید در حین انجام این کارها، از آنها عکاسی کنید. در صورت پیدا کردن زاویه ‌ی خوب و بستن کادر مناسب، این عکسها بسیار ناب و متفاوت خواهند بود.
عکاسی نوزاداز خواهر و برادرها غافل نشوید

در صورتی که نوزاد، خواهر یا برادری دارد، حتما از آنها در عکسها استفاده کنید. با این کار هم می توانید عکسهای احساسی فوق العاده‌ای ثبت کنید و هم عکسهایتان متنوع‌تر خواهد شد.
ادیت های مناسب برای پوست نوزاد را بیاموزید

به‌علت اینکه پوست اغلب نوزادن دارای قرمزی یا کبودی یا دیگر عوارض مربوط به زایمان می‌باشد، با یادگیری و به‌کار بردن ادیت‌های مناسب پوست نوزاد، می‌توانید در نهایت پوست کرمی رنگ و یکدستی داشته باشید.

منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

یکی از خصوصیاتی که عکاسی کودک از آن برخوردار می باشد این است که این رشته عکاسی به بخش های مختلفی تقسیم می گردد که هریک از این بخش ها دارای هیجان و لذت های خود می باشد. از بخش های اصلی در عکاسی کودک می توان به عکاسی بارداری / عکاسی نوزاد / عکاسی نیوبورن و عکس کودک که در سنین مختلف کودک انجام می پذیرد اشاره نمود.

یکی از سنینی که در آن عکس کودک انجام می پذیرد سن 6 تا 7 ماهگی می باشد. با تغییراتی که در توانایی های فیزیکی و هوشیاری آن ایجاد می گردد عکاسی کودک در این سن را جذاب و جلوه خاصی به عکس کودک می بخشد.

کودک شما در این سن توانایی نشستن را درمی یابد و یا اینکه بر روی سینه خود بلند شود. در این سن می توان تنوع بیشتری را برای عکاسی کودک ایجاد نمود و همچنین از عکس هایی که خوابیده برداشته می شود رها می گردیم. عکاسی نوزاد در این سن می تواند با تعادل نسبی که از آن برخوردار می گردد بهبود یابد.

یکی از بهترین موقعیت هایی که در عکاسی نوزاد در سن 6 تا 7 ماهگی وجود دارد خوابیدن نوزاد در حالت دمر می باشد که در این بازه سنی امکانپذیر خواهد بود.

یکی دیگر از سنینی که باید در آن ثبت خاطرات به صورت دقیق و حساس صورت پذیرد عکاسی نوزاد در سن 8 تا 10 ماهگی می باشد. برای این منظور شما می توانید با تیم آتلیه عکاسی کودک صائمه که تجربه ای چندین سااله را در این زمینه دارا می باشد انتخاب نمایید.

یکی از مناسب ترین دوران برای عکاسی کودک در این سن می باشد. پیدایش دندان نوزاد حالت های خاص و زیبایی را به وجود می آورد. در این زمان همچنین می توان جشن دندان نز برای کودک برگزار نمود که عکس های می تواند با دکورهای زیبایی همچون کیک دندان، خمیر دندان و همچنین مسواک انجام گیرد.

منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

با نزدیک شدن شب یلدا خوب است چند ایده هندوانه‌ای برای عکاسی از نوزاد داشته باشید. این ایده‌ها کمکتان می‌کنند شب یلدای هیجان‌انگیزتری بسازید و خاطره‌هایش را تا سال‌های سال حفظ کنید.

به دونیم تقسیم کنید

اگر مادری با کودک بسیار کوچک هستید که می‌ترسید نا غافل یک تکه هندوانه در دهانش بگذارد، کافی است هندوانه را نصف کنید، لباسی با رنگ‌های مشابه به او بپوشانید و او را وسط دو نیم هندوانه بنشانید.

نشسته بر تختی از میوه‌ها

برای بچه‌های بزرگ‌تر که می‌توانند تعادلشان را حفظ کنند، چیدن چند هندوانه کنار هم و نشاندن آن‌ها بر رویشان ایده خوبی است. اگر هندوانه‌ها به‌خوبی کنار هم قرار نگرفتند می‌توانید بخشی از آن‌ها را صاف ببرید و بعد روی زمین قرار دهید.


هندوانه‌ای برای حمله

بعضاً دیده شده بچه‌ها احساس می‌کنند با دهانشان هم می‌توانند به شناخت اشیا برسند! عکاسی کودک ا در‌حالی‌که یک برش هندوانه جلوی‌شان گذاشته‌اید و آن‌ها هم با صورت به سمتش حمله کرده‌اند می‌تواند ایده خوبی باشد. فقط قبلش هسته‌ها را جدا کنید و حواستان باشد بچه‌ شیرخواره را نباید جلوی هندوانه گذاشت. این ایده در صورتی‌ به کار شما می‌آید که فرزندتان بتواند جز شیر، خوراکی‌های جامد هم بخورد.


لباس‌های هندوانه‌ای

یک ایده عکاسی نوزاد در منزل می‌تواند استفاده از برش‌های هندوانه باشد. شما می‌توانید هندوانه را در ابعاد و شکل‌های متفاوت برش بزنید و بعد جلوی فرزندتان بگیرید. همسرتان هم با دوربین فاصله کانونی را تنظیم کند و وقتی هندوانه در جای درست قرار گرفت از نوزادتان عکس بگیرد.


خوش‌تیپ شدن با هندوانه

کافی است داخل یک هندوانه را خالی کنید و برای آن دو جای پا بگذارید. ازآنجایی‌که ممکن است قرار دادن نوزاد داخل هندوانه برای عکاسی خطرناک باشد، هندوانه را به دو نیم تقسیم کنید و فرزندتان را پشت آن قرار دهید. با این کار این‌طور به نظر می‌رسد که بچه داخل هندوانه نشسته است.


16. کاغذ کادوی یلدایی

وقتی هدیه شب یلدا را با کاغذ کادوی ابتکاری و دست‌­ساز خودتان کادوپیچ می‌کنید این ایده خلاقانه برای فرد هدیه گیرنده بسیار جالب و جذاب است. درواقع گاهی پیش می‌آید که تصمیم می‌گیرید شب یلدا برای اقوام یا دوستان عزیزتان هدیه‌ای بگیرید و چه‌بهتر که برای کادو کردن آستین­‌ها را خودتان بالا بزنید. اجرای این ایده کادویی بسیار ساده و آسان است. کافی است که یک کاغذ معمولی بزرگ بردارید و به کمک مهر سیب‌زمینی و گواش، طرح هندوانه را روی آن ترسیم کنید. سپس با قلم‌مو طرح‌­هایتان را مطابق شکل کامل کنید و درنهایت به کمک یک روبان زیبا، کادوی قشنگی برای شب یلدا آماده‌سازید.


15. جشن شب یلدا با کلاه هندوانه­ و کیسه آجیل‌

شاید دلتان بخواهد که در کنار کادوی شب یلدا، تزئینات دیگری هم داشته باشید و برای عکس‌های اینستاگرام صحنه‌­های جالب‌تری خلق کنید. در این صورت به شما توصیه می‌کنیم که از هندوانه ایده بگیرید. یک کاغذ رنگی قرمز یا صورتی بردارید و آن را به شکل مخروط درآورید. سپس با ماژیک طرح­هایی به شکل دانه هندوانه را بر روی مخروط نقاشی کنید و با یک نوار پارچه‌ای یا کاغذی سبزرنگ، لبه پایینی کلاهتان را به شکل ساده یا پیلیسه‌­ای تزئین کنید. این کلاه­ها هدیه خوبی هم برای کودکان هم محسوب می­‌شوند و می‌توانند سرگرمی جالبی برای شب یلدا باشند.
 

 

به علاوه می‌توانید با کمک پارچه نخی صورتی، کیسه‌هایی مانند شکل درست کنید. برای ایجاد بخش سبز پوسته هندوانه، با کمک رنگ آکریلیک این پوسته را ایجاد کرده و درنهایت تخمه­‌های هندوانه را بارنگ مشکی نقاشی کنید. این کیسه‌­ها را جایی در دسترس مهمانان قرار دهید تا اگر برای خوردن همه خوراکی‌های شب یلدا فضای خالی در معده‌شان وجود نداشت، بتوانند آجیل یا سایر خوراکی‌های خوشمزه را با خودشان به خانه ببرند و از بابت تهیه این هدیه جالب و مفید یلدا از شما سپاسگزار باشند.

منبع: نی نی سایت



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , عکس کودک , آتلیه عکاسی کودک , بهترین آتلیه کودک, آتلیه کودک شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

بارداری حقیقتا دوره ای خارق العاده و باشکوه در زندگی هر مادر است. بارداری یک معجزه است. معجزه ای که در آن از یک سلول، یک انسان کامل خلق خواهد شد.
بارداری با همه سختی و آسانی هایش فرا می رسد و شاید پذیرفتن تغییرات فیزیکی ناشی از آن، برای یک زن آسان نباشد اما بارداری اتفاقی لذت بخش است که باید لحظه لحظه آن را جشن بگیرید. شما در حال خلق یک زندگی تازه هستید که هیچ حسی با آن برابری نمی کند. به اتفاقاتی که هر روز برای جنین در حال رخ دادن است فکر کنید. به تغییرات بدنتان توجه کنید. این تغییرات نه به خاطر پرخوری و نه به خاطر کم تحرکی است بلکه برای جان بخشی و خلق یک انسان جدید است.
در این دوران شما به شکل کاملی زن هستید. بارداری یک تجربه کاملا زنانه است. در دوران بارداری بسیاری از زنان زیباتر به نظر می رسند : موهای پرپشت، ناخن های سالم و محکم و سینه های برآمده از ویژگی های زنان باردار است. پس بهتر است از این زیبایی لذت ببرید و آن را به خاطر بسپارید. حس زیبای بارداری به شکل یک لبخند زیبا و سرشار از رضایت در صورت شما نمایان خواهد بود. در ثبت لحظات و زیبایی های بارداری تعلل نکنید.

شما زن زیبایی هستید که در حال جان بخشیدن به یک کوچولوی دوست داشتنی می باشید، از اینکه احساس زیبایی و جذابیت می کنید یا نه، یک عکاس حرفه ای می تواند به آسانی زیبایی، عشق و زنانگی بارداری شما را به تصویر بکشد. در این دوران می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از شکل و فرم شکمتان که روز به روز بزرگتر می شود، احساس آرامش کنید و این تغییرات لذت بخش خود را، در آلبوم زندگی ماندگار کنید.

چیزی نمیگذرد که در سال های آتی زندگی، فرزند شما بزرگ می شود و از دیدن عکس های دوران بارداری شما به هیجان می آید و حتی در یک آتلیه کودک از او عکس بگیرید و از شنیدن خاطرات آن دوران که درون شما در حال رشد بوده به وجد می آید و لحظه های شیرین آن زمان برای شما تداعی میشود.
دوران بارداری بسیار کوتاه است و با یک چشم به هم زدن به پایان رسیده و نوزاد متولد می شود. لحظات شیرین بارداری، پیش از آنکه متوجه شوید، به پایان می رسد و فقط خاطرات و تصاویر متعلق به آن باقی می مانند.
زندگی در حال گذر است و دورانی مثل دوران بارداری همیشگی نیست. زمان هایی را برای عکاسی از خودتان اختصاص دهید. اگر دوست دارید می توانید این عکس ها را در یک استدیوی عکاسی بگیرید.
دوران بارداری زمان بسیار ویژه ای است که لحظه لحظه آن متفاوت است. پس تا جایی که امکان دارد با ثبت این لحظات، آن ها را جاودانه کنید.
رعایت نکات زیر می تواند به هرچه زیباتر شدن عکس های شما در این دوران کمک کند :
موهای سر کاملا مرتب باشد. اگرموهای لخت دارید حتما براشینگ کرده و اگر موهای فر و یا کوتاه حتما کاملا مرتب باشد. از شینیون موها خودداری کنید.
حداقل آرایش صورت را داشته باشید.چرا که طراوت و شادابی بهتری به چهره شما خواهدداد.
ناخن های دست کاملا مرتب و لاک زده باشد. حتی میتوانید از دیزاین های ناخن که مخصوص دوره بارداریست روی ناخن هایتان طراحی کنید.
موهای زاید روی شکم وبدن را حتما اپیلاسیون یا شیو کنید.
از پوشیدن لباس های بارداری ،سارافونی و گشاد و یا لباس هایی با طرح های شلوغ، پلنگی و یا گل دار جدا خودداری کنید.
زیباترین رنگ برای عکس بارداری رنگ سفید است.
کلا رنگهای ساده ،روشن و شاد در عکس های بارداری بسیار زیبا میشود.
شاید از خود بپرسید بهترین زمان برای گرفتن عکس در آتلیه بارداری چه موقع است؛ بهترین زمان از هفته سی به بعد بارداری می باشدکه شکم ،حجم مناسبی پیدا میکند و در زیبایی عکس شما تأثیر بسزایی می گذارد.

منبع: نینی سایت

 

 

 



:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()